حجت الاسلام والمسلمین نکونام گفت: فریضه امربه معروف ونهی ازمنکر جامعه را به رستگاری سوق می دهد.
کد خبر: ۹۱۴۹۳۴۵
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ نماینده ولی فقیه و رئیس ستاد امربه معروف ونهی ازمنکر استان چهارمحال و بختیاری  در نشست طلایه داران امربه معروف ونهی ازمنکر شهرستان شهرکرد گفت: انقلابی که سردمداران را وادار و به زیر می کشد و آنها را نابود می کند این انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام افزود: اگرجامعه اسلامی یک رهبر خوب داشته باشد که دارد جامعه توحیدی است و این رهبرخوب و توحیدی است که می تواند جامعه را به سمت توحید سوق بدهد.

رئیس ستاد امر به معروف نهی از منکر استان چهارمحال و بختیاری گفت: یک جامعه اسلامی (رهبر-دولت،مردم) را می خواهد، تا جامعه درست حرکت نماید. و مردم نقش اجتماعی خود را انجام دهند و باید امربه معروف ونهی ازمنکر نمایند.

 حجت الاسلام والمسلمین نکونام ادامه داد: فریضه امربه معروف ونهی ازمنکر درهشت مورد ازسوره های مبارکه قران کریم نازل گردیده است و جامعه را به رستگاری سوق داده است.

وی اضافه کرد: درآیه مبارکه 104سوره آل عمران مردم را به خیرات دعوت می کند و انجام این فرائض رستگاری را درپیش رو دارد.

رئیس ستاد امر به معروف نهی از منکر استان چهارمحال و بختیاری گفت: خوشبختانه ستاد قانونمند شده است. قانون امربه معروف ونهی ازمنکر پشتیبان آمرین به معروف وناهیان ازمنکر گردیده است. هم ازطرف قوه قضائیه و هم دولت و هم مردم وظیفه دارند پشتیبانی کنند و آمربه معروف و ناهی ازمنکر را پشتیبانی و در جامعه حمایت کنند و اگر آمربه معروف و ناهی ازمنکر حمایت شود در پیشگاه خداوند هیچ عذری وجود ندارد.

 وی در ادامه بیان داشت: در دوره تقویت مبانی اعتقادی که در مصلی حضرت امام خمینی (ره) امسال برگزارمی گردد تبیین بیانات مقام معظم رهبری (گام دوم انقلاب)یک فراز آن جامعه است که ان شاءالله به آن پرداخته می شود. لذا یک دوره 11 روزه ویژه آموزش تخصصی آمرین به معروف وناهیان ازمنکر عصرها در مهدیه مصلی امام خمینی (ره) با حضور اساتید برجسته کشوری برگزارمی گردد، که این دوره فقط مخصوص طلایه داران امربه معروف ونهی ازمنکر می باشد.

رئیس ستاد امر به معروف نهی از منکر استان گفت: شایسته است ستادامربه معروف ونهی ازمنکر استان نسبت به شناسایی و جذب و آموزش 200طلایه دار امربه معروف و نهی ازمنکر اقدام لازم را صورت دهد تا نقش امربه معروف ونهی ازمنکر در جامعه به خوبی اجرایی شود.

ارسال نظرات