فرماندار خاتم در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آیت‌الله شهید بهشتی و ۷۲ تن از یارانش، هفته قوه قضائیه را به همه تلاشگران این عرصه تبریک گفت.
کد خبر: ۹۱۵۰۱۰۸
|
۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۶
فرماندار خاتم هفته قوه قضائیه را تبریک گفتبه گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، فرجام فاضلی، فرماندار شهرستان خاتم طی پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آیت‌الله دکترشهید بهشتی و ۷۲ تن از یارانش، هفته قوه قضائیه را به همه تلاشگران این عرصه تبریک گفت.
وی در این پیام آورده است: «و ان حکمت فاحکم بینهم بالقسط ان الله یحب المقسطین» /مائده، آیه ۴۲. قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران با پاسداری از قانون اساسی و سرلوحه قرار دادن رهنمود‌ها و منویات مقام معظم رهبری به عنوان رکن اساسی نظام، مسوولیت خطیر و حساسی را در پشتیبانی از حقوق فردی و اجتماعی و تحقق بخشیدن به عدالت عهده‌دار است.
شهید بهشتی و یارانش با نثار خون پاک خویش، اسلام و انقلاب اسلامی را بیمه کردند و پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مستحکم و با شهادت‌شان مسیر روشنی فرا روی دوستداران و شیفتگان انقلاب گشودند.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت‌الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران امام (ره) هفته قوه قضائیه را به همه خدمتگذاران و مسئولان قضایی، قضات، دادیاران، دادرسان، کارکنان و خدمتگذاران این قوه در شهرستان خاتم تبریک عرض نموده از تعامل، همکاری و هماهنگی مجموعه دادگستری با دستگاه امنیتی در سطح شهرستان که موجب کاهش چشمگیر جرائم شده، قدردانی می‌نمایم.
امید دارم در انجام خدمت مقدس و پیاده نمودن عدالت با استعانت از انوار نورانی قران کریم در سایه رهبری مقام عظمای ولایت موفق و کوشا باشید.
انتهای پیام/
ارسال نظرات