خبرهای داغ:
مسئول سیاسی سپاه ناحیه فامنین گفت: جواب ندادن به متجاوزان ظالم، ظلم در حق مظلومان جهان است چراکه سکوت در برابر متجاوز گستاخی بیشتری به وی می‌دهد و شرایط را برای تجاوز بیشتر و تعدّی به حقوق دیگران جری‌تر می‌کند.
کد خبر: ۹۱۵۰۲۴۱
|
۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۲

جواب ندادن به متجاوزان ظالم، ظلم در حق مظلومان جهان استمحمد قراباغی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در فامنین ضمن تقدیر از اقدام شجاعانه پاسداران انقلاب اسلامی در سرنگونی پهپاد جاسوسی آمریکا در جنوب کشور اظهار داشت: اگر به اینگونه تجاوزات ظالمان زمانه پاسخی مناسب داده نشود، در حقوق دیگر مظلومان عالم نیز ظلم می‌شود چراکه سکوت در برابر متجاوز گستاخی بیشتری به وی می‌دهد و ظالم را جری‌تر و برای ظلم‌های بیشتر گستاخ‌تر می‌کند.

وی گفت: خوی ظلم و ستمگری استکبار جهانی و در رأس آن آمریکای جنایتکار و وحشیگری‌های آن علیه مردم دنیا برای همگان ثابت شده است اما متاسفانه برخی‌ها جرأت بیان و اظهار آن را ندارند و خود را همچنان زیردست و رعیت آمریکا می‌دانند و آگاهانه و ناآگاهانه زیر پرچم آن سینه می‌زنند.

مسئول سیاسی سپاه ناحیه فامنین با اشاره به برخی از اتفاقات انقلاب اسلامی گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی و جان گرفتن این نهال ارزشمند، تابوی آمریکا در منطقه شکسته شد و معلوم شد که هرآنچه که آمریکا می‌خواهد نباید اتفاق بیافتد و می‌توان جلوی این کشور زورگو ایستاد و خواسته این کشور را زیر پا پایمال کرد.

وی ابراز داشت: با توجه به افول قدرت آمریکا در جهان و برهم خوردن توزان قوایی که برای خود ساخته بودند و از بین رفتن شرق و غرب معروف در قدرت حاکم بر جهان؛ این کشورهای مستضعف مظلوم هستند که در حال قدرت گرفتن و به کرسی نشاندن حرق و حق خود در جهان هستند.

قراباغی گفت: روزگاری بود که موشک‌های هشت متری آمریکا از طرف رژیم بعثی به کوچه پس کوچه‌های شهرهای مختلف ما اصابت می‌کرد و ما تنها در این مواقع ناظر و بیننده بودیم و در غم شهدا و مجروحان خود گریه می‌کردیم، اما به لطف خداوند  و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و همت بالای دانشمندان ایران اسلامی در شرایط کنونی هر غلطی از هر متجاوزی سر بزند در اولین لحظه پاسخی قاطع و پشیمان‌کننده به آنها داده می‌شود که حتی دانشمندان اهل فن آنها را نیز به تعجب وا می‌دارد.

وی در پایان گفت: باید مسئولین مربوطه این تجاوز اخیر به خاک کشور ایران اسلامی را با قوت و قدرت در سطح جامعه جهانی پیگیری کنند و آنها نیز مانند نیروهای مسلح پاسخ و ضرب شستی محکم به آمریکای متجاوز نشان دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات