خبرهای داغ:
مسئول بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:
مسئول بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه اگر فرهنگیان صالح نشوند، دانش‌آموزی تربیت نخواهد شد، گفت: متاسفانه در آموزش و پرورش روز به روز شاهد کمرنگ شدن ارزش‌ها و اعتقادات دینی هستیم، باید مراقب ارزش‌ها باشیم.
کد خبر: ۹۱۵۰۳۲۱
|
۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴

اگر فرهنگیان صالح نشوند، دانش‌آموزی تربیت نخواهد شدبه گزارش سرویس بسیج فرهنگیان خبرگزاری بسیج از همدان، همایش فصلی مدیران کانون‌های بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با حضور مدیران کانون‌های زیر پوشش سازمان در سالن جلسات سازمان بسیج فرهنگیان استان همدان برگزار شد.

مسئول بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در این جلسه اظهار داشت: در انجام کارها و برنامه‌ها رضای خداوند را ملاک قرار دهید و سعی و تلاش بیشتری نسبت به انجام و پیشرفت کارها داشته باشید.

سرهنگ محمد ملایی ادامه داد: برای حرکت از وضعیت موجود و رسیدن به نتیجه مطلوب تلاش و مدیریت جهادی لازم است چراکه ما پاسدار انقلاب هستیم و جهادی و داوطلبانه کار کردن بر ما واجب است.

وی خطاب به مدیران تاکید کرد: در اجرای برنامه‌ها به دنبال کیفیت باشید، کیفیت‌ها را بالا ببرید و کمیت نیز در کنار کیفیت در نظر گرفته شود .

مسئول بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از راه‌اندازی سامانه اطلس جهادی در سپاه خبر داد و خاطرنشان کرد: با توجه به گسترش کمی و کیفی گروه‌های جهادی و به منظور ایجاد انسجام و ساماندهی این گروه‌ها این سامانه راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اردوهای جهادی که فرمودند «این اردوهای جهادی هم تمرین است هم خدمت هم خودسازی هم آشنایی با فضای جامعه است»، گفت: مدیران کانون‌ها باید به منظور تحقق منویات مقام عظمای ولایت  نسبت به شناسایی و ساماندهی این گروه‌ها در راستای کمک به رفع محرومیت و دستیابی به قله‌های عالی اهداف انقلاب که امری ضروری است تلاش کنند.

ملایی تصریح کرد: باید از این ظرفیت‌ها استفاده کنید و در عرصه‌های مختلف گروه تشکیل دهید تا هر زمان نظام نیاز داشت سریع پای کار بیایید .

وی با اشاره به سند ننگین ۲۰۳۰ عنوان کرد: مصداق‌هایی از اجرای این سند در برخی مناطق مشاهده شده که هر چه سریع‌تر باید مانع انجام آن شد و نسبت به این موضوع جدی بوده و پیگیری کنید و با بصیرت‌افزایی در این مورد نقشه دشمنان را خنثی کنید.

مسئول بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به معضلات آموزش و پرورش امروز از چاپ کتب غیر اخلاقی با تفکرات غربی و انتشار آن در آموزش و پرورش و مدارس خبر داد و افزود: هوشیار باشید، نهاد خانواده در خطر است.

وی اضافه کرد: مولفان این کتب به دنبال از هم پاشیدن حریم خانواده هستند بنابراین مراقب باشید، آگاه‌سازی کنید و بسیجیان به خصوص ارکان شجره طیبه صالحین و مبلغین را نسبت به این موضوع توجیه کنید.

ملایی با اشاره به اهمیت آموزش و پرورش ابراز داشت: اگر فرهنگیان صالح نشوند، دانش‌آموزی تربیت نخواهد شد.

وی تاکید کرد: متاسفانه در آموزش و پرورش روز به روز شاهد کمرنگ شدن ارزش‌ها و اعتقادات دینی هستیم، مراقب ارزش‌ها باشید.

مسئول بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: ما در حفظ امانت اسلام و ارزش‌ها و خون شهدا مسول هستیم و تکلیف داریم؛ اگر انقلاب سیلی بخورد ظهور به تاخیر می‌افتد.

وی با بیان اینکه باید جبهه انقلاب اسلامی را تقویت کنید، یادآور شد: ایادی شیطان دنبال کار هستند؛ جبهه اسلام را تنها نگذاریم
فضای مجازی را جدی بگیریم.

ملایی با اشاره به اهمیت فضای مجازی در جامعه، آن را امری ضروری دانست و ادامه داد: دشمن این روزها تمام سرمایه و توان خود را دراین حوزه قرار داده است و با طرح‌ها و نقشه‌های رنگارنگ و شیطانی سعی در فریب و منحرف کردن مردم به خصوص جوانان دارد بنابراین نیاز است در این عرصه برنامه‌ریزی منسجم و جدی داشته باشید و تلاش کنید که متخصصین این حوزه را شناسایی و تربیت کنید .

در ادامه همایش نیز مدیران به ارائه گزارش‌ها و برنامه‌ها و بیان مشکلات حوزه استحفاظی خود پرداختند و در این مورد بحث و تبادل نظر شد.

 

ارسال نظرات