خبرهای داغ:
همایش بصیرتی با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی و جمعی از هادیان سیاسی ،فرماندهان حوزه ها و پایگاه ها در محل نماز خانه ناحیه مقاومت بسیج شیروان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۵۰۳۷۱
|
۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۷

به گزارش خبر گزاری بسیج،

همایش بصیرتی با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی و جمعی از هادیان سیاسی ،فرماندهان حوزه ها و پایگاه ها در محل  نماز خانه ناحیه  مقاومت بسیج شیروان برگزار شد.

در این همایش مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه(ع) حجت الاسلام و المسلمین حسین زحمت کش بیان داشت:جامعه ای که علم نداشته باشد از دیگران  عقب می ماند چرا که انسان با علم و دانش زنده است و پرورش می یابد و به خداوند نزدیک می شود و این دانش انسان است که  به او ارزش می دهد.

وی در ادامه گفت:لازمه علم و دانش و پژوهش ،فداکاری و تلاش می باشد چرا که  تلاش در هر کاری باعث  پیشرفت سریع و تداوم بخشیدن آن موفقیت می شود.

حجت الاسلام زحمتکش اظهار داشت:عزت و اقتدار هر کشوری بر پایه علم و دانش می چرخد و لی اگر این علم و دانش توام با معنویت و اخلاق نباشد فایده ای نخواهد داشت.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه(ع) افزود:دشمن امروز در صدد یاس و ناامیدی مردم برآمده و بیشتر هم از طریق فشار های اقتصادی سعی در ترویج یاس و ناامیدی داردکه امروز تک تک ما وظیفه داریم فشار روانی و اقتصادی و ناامیدی را از مردم دور کنیم و از آنها حمایت کنیم و البته به مسئولین هم باید این نکته را یادآور شد که نباید شکاف طبقاتی  بیشتر شود و هرج و مرج بوجود آید.

حجت الاسلام حسین زحمتکش در پایان  این همایش بیان داشت:همه ما در این مملکت باید در حد توان خود حامی دستاورد ها و ارزشهای انقلاب اسلامی  باشیم و به دشمنان اجازه  ندهیم تا به این نظام و این انقلاب اسلامی  آسیب برسانند چرا که برای این انقلاب و نظام خون های زیادی داده ایم

ارسال نظرات
پر بیننده ها