خبرهای داغ:
فعالیت شوم فرقه منحرف وهابیت در کلانشهر اهواز با بودجه های کلان دولت سعودی و حمایت و تبلیغات گروهک های خلق عرب و در عین حال فقر و تبعیض و همچنین عدم رسیدگی مسئولان به مردم و بیکاری جوانان، "استان خوزستان" را به میدان بزرگ جنگ فرهنگی تبدیل کرده است.
کد خبر: ۹۱۵۰۴۶۲
|
۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۳

استان خوزستان که خود دروازه ورود تشیع به ایران و مهد علم و فقاهت است، امروز محلی برای تبلیغ جریانات تکفیری و وهابی شده است. جریانات سیاسی معاند از قبیل جدایی طلبها و خلق عرب هم با پشتیبانی دولت های غربی، عبری و عربی، به دنبال یارگیری و رسیدن به اهداف شوم خود در این استان هستند.

هرچند از آمار و ارقام دقیق پیشروی دشمن در این جنگ نابرابر فرهنگی اطلاع دقیقی نداریم اما می توان ترور شیخ شهید هشام صیمری را بعنوان برگ زرینی بر مجاهدت های روحانیون و جبهه مردمی فرهنگی اهواز در مقابله با این فرقه شوم و گروهک های ضد انقلاب دانست.

شیخ شهید هشام صیمری از روحانیون و فعالان فرهنگی استان خوزستان با فعالیت جهادگونه خود در شهر اهواز و به خصوص متطقه محروم کوی علوی سبب خیرات و برکات فرهنگی و آموزشی بسیاری شدند که از ثمرات آن همچنان مردم منطقه بهره مند هستند. از اقدامات فرهنگی این شهید می توان به تاسیس حوزه های علمیه برادران و خواهران و همچنین تاسیس کتابخانه و فرهنگسرا اشاره کرد.

از جمله فعالیت های این شهید والامقام در مناطق محروم راه اندازی موسسات خیریه و مراکز اشتغال آفرینی و راه اندازی مراکز آموزشی فنی و حرفه ای جهت آموزش مهارت به جوانان بود.

از دیگر فعالیت های این شهید معزز، ساخت مسجد، حسینیه و نیز تعمیر برخی از مساجد و مدارس و منازل در مناطق محروم اهواز است.

حجت الاسلام شیخ هشام صیمری یکی از پیشگامان ترویج فرهنگ اسلامی بود که برای از بین بردن شبهات در این عرصه فعالیت های بی شماری می کرد، او به سبب مبارزه با فرقه ضاله وهابیت و تبیین حقانیت اهل بیت(ع) و همچنین مبارزه با گروهک های ضد انقلاب در شامگاه سوم تیرماه سال ۱۳۸۶ در منطقه کوی علوی اهواز از سوی عوامل جنایتکار وهابی به ضرب گلوله به درجه رفیع شهادت نائل شد.

امروز شاگردان این شهید والامقام در مناطق محروم استان خوزستان، راه استاد شهید خود را ادامه می دهند و با فعالیت های شبانه روزی خود، راه را بر فعالیت های فرقه منحرف وهابیت و ضد انقلاب بسته اند. راه شهید شیخ هشام صیمری ادامه دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها