خبرهای داغ:
فرمانده انتظامي شهرستان "البرز" از کشف خودروی مسروقه و دستگیر 2 نفر سارق خودرو توسط ماموران پلیس آگاهی در این شهرستان خبر داد
کد خبر: ۹۱۵۰۷۰۱
|
۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۹

به گزارش خبرنگتر خبرگزاری بسیج در قزوین، سرهنگ "بهرام منصوری" فرمانده انتظامي شهرستان  البرز با اعلام اين خبر افزود: در پي اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبني بر وقوع سرقت یک دستگاه خودروی پژو 206 موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی اين فرماندهي قرار گرفت.


وي تصريح کرد: موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت وبا هوشیاری ماموران آگاهی که در خلال تحقیقات ازشاکی متوجه شده بودند سوئیچ یدکی خودرو در ید مالک قبلی خودرو می باشد


فرمانده انتظامي شهرستان البرز خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی های قضایی واخذ نیابت قضایی مامورین به محل سکونت متهمین که خارج از حوزه شهرستان (زنجان) بودند اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه سارق و همدست وی دستگیر و به پلیس اگاهی دلالت گردیدند بلافاصله متهمین مورد بازجویی قرار گرفت واقرار به سرقت خودرو نمودند.


سرهنگ منصوری ادامه داد: سارقین در بازجویی های انجام شده به سرقت خودرو از شهر الوند اعتراف و با تشکیل پرونده به دادسرا معرفی و روانه زندان شدند.


فرمانده انتظامي شهرستان البرز در پايان تصریح کرد: شهروندان؛ ضمن اینکه در انجام معاملات هوشیاری لازم را داشته باشند خودروهای خود را به وسايل و تجهیزات ایمنی ضد سرقت مجهز کنند.

1010/د20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها