مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی در یادواره شهدای سنگر ساز بی سنگر تربت‌جام گفت: یادواره شهدا فرصت مغتنمی است که به‌وسیله تحلیلگران خلأها، قوت‌ها و ضعف‌ها موردبررسی و با الگوی مقاومتی تطبیق داده شود.
کد خبر: ۹۱۵۰۷۶۱
|
۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی در یادواره ۹ شهید سنگر ساز بی سنگر تربت‌جام با تجلیل از مقام شامخ شهدای جهادگر، قوه قضائیه «آیت‌الله بهشتی»، دکتر چمران و ۶۳۱ شهید این شهرستان گفت: شهدا با ایستادگی و مقاومت عملی در تحقق اوامر الهی ثابت‌قدم ماندند از صراط مستقیم منحرف نشدند و جانشان را برای حفظ دین، اسلام، قرآن و انقلاب اسلامی فدا کردند.

حجت‌الاسلام احمدی پناه با اشاره پیام و بشارت شهدا مبنی بر این‌که درراه خدا جهاد کنید و نترسید که عاقبت خوبی در پیش دارید تصریح کرد: ما باید نگران‌خود باشیم، چون شهدا زنده‌اند و نزد خدا روزی می‌برند و نباید درراه خدا از مقاومت و شهادت به هراسیم.

وی با تبیین ویژگی‌های مقاومت ۴۰ ساله مردم ملت ایران در مقابل استکبار جهانی خاطرنشان کرد: یادواره شهدا فرصت مغتنمی است که به‌وسیله تحلیلگران خلأها، قوت‌ها و ضعف‌ها موردبررسی و با الگوی مقاومتی تطبیق داده شود.

وی تأکید کرد: امام، شهدا و مقام معظم رهبری با پشتیبانی ملت به ما یاد دادند که ما می‌توانیم با توکل به قدرت لایزال الهی، توان و اقتدار نظامی، امنیتی، علمی، سیاسی، فرهنگی، جهادی و بصیرتی استکبار جهانی را به‌زانو درآورده‌ایم.

در ادامه این محفل شهدایی رئیس جهاد کشاورزی تربت‌جام گفت: بهترین پیام برگزاری یادواره شهدا؛ یادآوری یاد و خاطره آنان، انتقال فرهنگ ایثار و از خود گذشتگی، رشادت و دلاوری شهدای جهادگر و... در طول هشت سال دفاع مقدس است.

اصغر خوش‌خو افزود: برگزاری یادواره شهدا بهترین فرصت برای نشر و گسترش آرمان‌های مقدس شهدا و هشت سال دفاع مقدس به نسل‌های آینده است که الحمدالله سپاه پاسداران، جهاد و سایر قوای مسلح در این مسیر نقشی اعجازگونه داشتند.

گفتی است: همزمان با هفته جهاد کشاورزی یادواره ۹ شهید والامقام سنگر سازان بی سنگر با حضور خانواده شهدا، ایثارگران، مدیران اجرایی، نظامی، انتظامی، جهادگران و قشر‌های مختلف مردم شیعه و اهل سنت باشکوه خاصی در محل هیئت رزمندگان اسلام تربت‌جام برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها