خبرهای داغ:
امام جمعه مود گفت: بسیج یک تفکر و جریان است که توانست سوریه، عراق و جبهه مقاومت را در سطح دنیا مطرح کند.
کد خبر: ۹۱۵۱۲۸۱
|
۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳

حجه الاسلام حسین فلسفی راد امام جمعه مود در مراسم تکریم و معارفه فرمانده حوزه بسیج مالک اشتر مود اظهار داشت: مسئولین برای مردم خدمت کنند و باید در برابر دشمن خود را قوی کنیم.

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب فرمودند " در امنیت با کسی مماشات و معامله نخواهیم کرد" افزود:  در مبحث نظامی و بسیج فرهنگی باید خودمان را مسلح کنیم.

امام جمعه مود خاطرنشان کرد: بسیج یک تفکر و جریان است که توانست سوریه ، عراق و جبهه مقاومت را در سطح دنیا مطرح کند.

وی در ادامه گفت: ما از غرش شیر نمی ترسیم از موریانه ها می ترسیم که نفهمیده کلبه را بر سر ما خراب کنند.

وی با بیان اینکه وابستگی به آمریکا و اروپائیان روز به روز بر مشکلات جامعه می افزاید، متذکر شد: امروز باید یزید زمان را بشناسیم و چنانچه امام زمان خود را نشناسیم خدا را نیز نخواهیم شناخت و گمراه می شویم.

حجت الاسلام فلسفی‌راد با اشاره به اینکه امام حسین(ع) می‌فرمایند «اگر می‌خواهید به خداوند متعال توجه داشته باشید باید دشمن ستیز و ولایت پذیر باشید»، یادآور شد: رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها بر مسأله نفوذ تاکید داشته اند و فرموده اند «مسئولان مواظب باشند که دشمنان در آن‌ها نفوذ نکنند».

وی با بیان اینکه دشمنان آتش فتنه را برپا می‌کنند، ادامه داد: امام کسی است که عدل را در جامعه برپا کند و پایبند به دین حق باشد و خود را وقف خداوند متعال کرده است.

امام جمعه مود در پایان با اشاره به اینکه معرفت به ولایت فقیه، موفقیت را به دنبال خواهد داشت، گفت: نباید فریب ظاهر دشمن را بخوریم؛ چرا که بسیاری از دشمنان در ظاهر قرآن‌خوان و نمازخوان هستند.

گفتنی است، در این مراسم که با حضور مسئولین شهر مود و فرمانده ناحیه سپاه سربیشه در مصلی شهر مود برگزار شد از زحمات سروان پاسدار مودی تقدیر و سروان پاسدار محمدرضا نینوایی به عنوان فرمانده حوزه مالک اشتر مود معرفی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها