مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه آستانه اشرفیه:
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه آستانه اشرفیه گفت: اجرای طرح جهاد همبستگی باعث می‌شود تا مردم با همکاری و تعاون با یکدیگر در مسیر آبادانی ایران اسلامی و کمک به هم‌نوع خود حرکت کنند.
کد خبر: ۹۱۵۱۲۸۸
|
۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۷
حجت‌الاسلام والمسلمین پورمحمد در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در آستانه اشرفیه طرح جهاد همبستگی ملی را طرحی کارآمد و اثرگذار دانست و اظهار داشت: اجرای این سبب افزایش اتحاد ملت ایران می‌شود.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه آستانه اشرفیه با بیان اینکه سپاه پاسداران همواره در میادین خدمت به مردم حضور فعال و مستمر دارد گفت: اجرای طرح جهاد همبستگی باعث می‌شود تا مردم با همکاری و تعاون با یکدیگر در مسیر آبادانی ایران اسلامی و کمک به هم‌نوع خود حرکت کنند.

وی با اشاره به نقش وحدت‌آفرین مساجد خاطرنشان کرد: مسجد صرفاً محلی برای عبادت نیست بلکه می‌توانید محلی برای اجتماع مسلمین و تلاش برای رفع مشکلات سایر مسلمانان باشد.

پورمحمد با بیان اینکه محوریت مساجد در اجرای طرح 'جهاد همبستگی ملی" سبب اثرگذاری بیشتر این طرح می‌شود تصریح کرد: حضور جهادگران و بسیجیان در راستای کمک‌رسانی به سیل‌زدگان سبب التیام درد‌های آن‌ها می‌شود.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه آستانه اشرفیه ملت ایران را ملتی نوع‌دوست دانست و خاطرنشان کرد: ملت ایران در طول دوران انقلاب اسلامی ثابت کرده است که همواره در شرایط سخت از یکدیگر حمایت می‌کنند و با همکاری هم موانع پیشرفت و آبادانی کشور را کنار می‌زنند.

وی ضمن تشریح اقدامات انجام شده توسط نیرو‌های جهادی و بسیجی شهرستان آستانه اشرفیه عنوان داشت: جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی و همچنین حضور در استان‌های سیل‌زده جهت کمک‌رسانی به سیل‌زدگان بخشی از اقدامات انجام شده است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات