محسن نظری
سردار ابوحمزه در جمع بسیجیان فاریاب:
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اظهار کرد: نباید در حل مشکلات به اروپائیان دلخوش باشیم چرا که آنها یک بند از برجام را عمل نکرده اند
کد خبر: ۹۱۵۲۱۵۶
|
۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ عصر امروز سردار ابوحمزه در جمع بسیجیان شهرستان فاریاب بیان داشت: امروز دشمن با شبهه پراکنی در خصوص نظام اسلامی و انقلاب اسلامی در پی پیاده کردن اهداف خود می باشد و در این باره چندین هدف را پیگیری می کنند که اولین هدف ایجاد یاس و ناامیدی در مردم نسبت به آینده انقلاب اسلامی ست.

وی ادامه داد: دومین هدفی که دشمن با شبهه پراکنی دنبال می کند، القای عدم کارآمدی نطام اسلامی از ابتدای انقلاب تا کنون است. 

ابوحمزه افزود: مشکلاتی که در جامعه وجود دارد را نباید به حساب انقلاب و نظام اسلامی بگذاریم.

وی تاکید کرد:ما باید در مرحله اول بصیرت رابشناسیم و به تعبیر مقام معظم رهبری بصیرت این است که به موقع و به اندازه عمل کنیم و یک نمونه بارز آن که در سال 57 ملت با بصیر به فرموده امام خمینی(ره) به خیابان ها آمدند و انقلاب کردند. همچنین موضوع مهم دیگر مبحث اطاعت از امام امت است که در اطاعت از امام نباید از او جلو بزنیم و یا عقب بمانیم،چرا که افراد زیادی را دیده ایم که از امام اطاعت نکرده و از قطار انقلاب پیاده شدند.

سردار ابوحمزه تصریح کرد: از دیدگاه مقام معظم رهبری سه جریان انقلابی، غیر انقلابی و ضد انقلابی وجود دارد.

وی درباره خصوصیات افراد غیر انقلابی توضیح داد: این افراد نماز و قرآن می خوانند، روزه داری می کنند، در نماز جمعه و جماعت شرکت دارند اما در جایی که باید برای انقلاب هزینه داد و از جان و مال و مقام گذشت شانه خالی می کنند و اینگونه افراد در همه قشرها هستند. 

 سردار ابوحمزه با اشاره به اینکه افراد انقلابی آنجا که باید هزینه دهد، سینه سپر کرده و در جبهه ها حضور پیدا می کند، اظهار داشت: نیروی غیر انقلابی در صف اول مادیات و در صف آخر معنویات، نون به نرخ روز می خورد و احتیاط می کند اما نیروی انقلابی در صف اول معنویات و در صف آخر مادیات است، حرف خود را صریح و شفاف بیان می کند.


سردار ابوحمزه در بخش دیگری از سخنانشان با اشاره به موضوع فضای مجازی تاکید کرد :فضای مجازی مانند یک چاقو دولبه است که هم جنبه مثبت و همه جنبی منفی دارد و اگر درست استفاده شود موجب بالندگی و رشد انسان است و اگر در جنبه منفی استفاده شود موجب سقوط انسانیت انسان است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان درپایان در موضوع مذاکرات اظهار کرد: نباید در حل مشکلات به اروپائیان دلخوش باشیم چرا که آنها یک بند از برجام را عمل نکرده اند، خاطر نشان کرد: در 40 سال گذشته و در تمام جنگ هایی که در خاورمیانه آمریکا نقش داشته اروپائیان نیز در کنار آمریکا بوده است.

وی با بیان اینکه حدود هزار میلیارد دلار تبادل اقتصادی بین اروپا و آمریکاست، افزود: اروپائیان دلسوز جمهوری اسلامی ایران نیستند چرا که منافعشان را که از طریق آمریکا تأمین می شود را زیر پا نمی گذارند. 

سردار ابوحمزه تصریح کرد: آمریکایی ها و اروپایی ها به دنبال برجام های مختلفی بودند، تنها کسی که در مقابل آنها و صهیونیست ها ایستاد مقام معظم رهبری بود.

 

 

ارسال نظرات