خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوسف گفت: حضرت فاطمه معصومه ویژگی های اخلاقی منحصر به فردی همچون عصمت و پاکدامنی و حجب و حیا داشتند که می توان ایشان را بهترین الگو برای دختران شناخت.
کد خبر: ۹۱۵۲۹۱۸
|
۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵

حجت الاسلام مهدی الوانی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوسف در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و روز دختر اظهار داشت: حضرت معصومه(س) مقام بزرگی دارند و ما خیلی باید از ایشان بهره بگیریم. باید به آن حضرت بیشتر توسل جوییم و بخواهیم به ما عنایت بیشتری داشته باشند.

وی عنوان داشت: در وصف جایگاه حضرت معصومه (س) همین بس که امام جواد (ع) می فرمایند " هر کس عمه ام معصومه را در قم زیارت کند بهشت بر او واجب می شود" .

وی خاطرنشان کرد: حضرت فاطمه معصومه ویژگی های اخلاقی بسیار منحصر به فرد و شخصیتی والا داشته است که از ویژگی های این بانوی گرانقدر می توان به حجب و حیا و پاکدامنی و عصمت اشاره کرد که چون  پیش از وفات مجرد بودند می توان ایشان را بهترین الگو برای دختران نام برد.

وی بیان داشت: علت این که شهر قم به عنوان شهر مقدس است علاوه بر وجود حوزه های علمیه و عالمان عامل و صالح ،  بارگاه حضرت معصومه (س) می باشد.

الوانی اضافه کرد:  حضرت معصومه (س) این بانوی بزرگوار و دختر جوان تربیت شده ی دامان اهل بیت پیغمبر(ص) با حرکت خود در جمع یاران و دوستان ائمه اطهار(ع) با عبور از شهرهای مختلف و پاشیدن بذر معرفت، معنویت و ولایت میان مردم در طول  مسیر  و فرود آمدن در قم موجب شده است که این شهر به عنوان پایگاه اصلی معارف اهل بیت(ع) و در آن دوره ی ظلمانی و تاریکی حکومت جباران بدرخشد و  پایگاهی  شود که انبار علم و معارف اهل بیت را به سراسر دنیای اسلام از شرق و غرب منتقل کند.

وی یادآور شد : حضرت معصومه(ص) مقام بزرگی دارد خیلی باید از ایشان بهره گیریم باید به آن حضرت بیشتر توسل جوییم و بخواهیم  به ما عنایت بیشتری داشته باشد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها