خبرهای داغ:
بمناسبت گرامیداشت روز قلم خادمان حرم رضوی از دفاتر برخی رسانه های استان قزوین بازدید می کنند.
کد خبر: ۹۱۵۳۰۸۸
|
۱۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹

محمد کشاورز مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین در گفت و گو با خبرگزاری بسیج قزوین، ضمن گرامیداشت روز قلم گفت : ۱۴ تیر، بهانه ای است برای یادآوری به مسئولان که اهالی قلم را بیشتر دریابند و با ایجاد فضای مناسب برای فعالیت آنان و البته با همراهی و حمایت های مادی و معنوی خود، بیش از پیش راه را برای تجلی الهی قلم و شکوفاسازی استعدادهای اهالی قلم فراهم سازند.

کشاورز اضافه کرد : روز قلم به همه اصحاب و اهالی فرهنگ و هنر و رسانه و همه پدیدآورندگانی که آثار قلمی و ثمره اندیشه شان منجر به آفرینش یک اثر ناب و تاثیرگذار فرهنگی یا هنری می‌شود، تعلق دارد.

وی افزود : یاد کردن و قسم خوردن خداوند بر قلم و هر آنچه قلم می‌نگارد در قرآن کریم، ارزش والای نوشتن و نگارش را بیان می‌کند و در احادیث بزرگان دین هم به این مهم اشارات زیادی شده است .

محمد کشاورز با اشاره به بیانی از بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران که از قشرهای روشنفکر و نویسنده خواسته بودند قلم ها و گفتار خودشان را در راه مستضعفین و خدمت به خلق و کوشش برای دعوت مردم به وحدت صرف کنند، گفت : اهالی قلم باید با مشارکت جمعی و هم افزایی کاری خود، جدی تر و کاربردی تر بنویسند و تلاش کنند تا قلمشان منصفانه و عادلانه، به همه چیز بنگرد .

مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین در پایان با اعلام حضور خادمان حرم رضوی در قزوین گفت : در سومین روز از دهه مبارک کرامت 5 نفر از خادمان محترم و عزیز حرم حضرت علی بن موسی الرضا(ع) که مهمان استان قزوین هستند بمناسبت گرامیداشت روز قلم با حضور در دفاتر برخی از خبرگزاری ها و رسانه های فعال در کانون خادمیاری رسانه ، با اهالی قلم و رسانه دیدار و گفتگو می کنند.

۱۰۰۴/ت۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها