خبرهای داغ:
نتایج جدیدترین نظرسنجی انجام شده از سوی یک مؤسسه حامی دونالد ترامپ حاکی از آن است که نامزدهای انتخاباتی حزب دموکرات از وی پیشی گرفته‌اند.
کد خبر: ۹۱۵۳۷۰۴
|
۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، مؤسسه «راسموسن» که از حامیان دونالد ترامپ به شمار می‌رود نتایج جدیدترین نظرسنجی خود درباره انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا را منتشر کرده است.

نتایج این نظرسنجی نیز حاکی از آن است که دونالد ترامپ با اختلاف چند درصدی از «جو بایدن» عقب مانده است.

در این نظرسنجی راسموسن ۴۸ درصد از شرکت‌کنندگان حمایت خود را از جو بایدن و ۴۴ درصد نیز حمایت خود را از ترامپ اعلام کرده‌اند.

مؤسسه راسموسن در ماه مارس نیز نظرسنجی دیگری در این زمینه انجام داده بود که ۴۹ درصد از شرکت کنندگان در آن حمایت خود را از جو بایدن و ۴۴ درصد نیز حمایت خود از ترامپ را اعلام کرده بودند.

این در حالی است که آرشیو پیام‌های توییتری ترامپ نشان می‌دهد که او در سال ۲۰۱۸ حدود ۱۱ مرتبه نتایج نظرسنجی‌های این مؤسسه را به اشتراک گذاشته است.

اخیرا نیز نظرسنجی «سیاست عمومی» شرکت وابسته به دموکرات‌ها اخیرا یک نظرسنجی انجام داده که نتایج آن نشان می‌دهد هر نامزد احتمالی از سوی حزب دموکرات توانایی به چالش کشیدن دونالد ترامپ را در انتخابات ۲۰۲۰ دارد.

این نظرسنجی رقابت احتمالی میان دونالد ترامپ و کامالا هریس را با پیشتازی ۷ درصدی هریس پیش‌بینی کرده بود.

فاکس نیوز که از رسانه‌های محبوب ترامپ به شمار می‌رود نیز با انتشار تازه‌ترین نظرسنجی در مورد انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا، از پیشتازی کاندیداهای دموکرات در این انتخابات و عقب ماندن «دونالد ترامپ» در رقابت با آنان خبر داده بود.

براساس نظرسنجی فاکس نیوز، رئیس جمهور فعلی آمریکا از پنج رقیب دموکرات خود در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ این کشور عقب مانده بود.

همچنین شبکه سی‌ان‌بی‌سی اخیرا اعلام کرد در ۸ ایالتی که رأی آن‌ها در انتخابات سال ۲۰۱۶ به نفع دونالد ترامپ بوده نرخ بیکاری سالانه در حال افزایش است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها