خبرهای داغ:
بیانیه تیپ ۸۳ امام جعفر صادق (ع)
تیپ مستقل ۸۳ روحانیون رزمی تبلیغی امام جعفر صادق (ع) با صدور بیانیه‌ای به مناسبت هفته عفاف و حجاب، بدحجابی را بخشی از پازل اراده دشمن در تخریب ارزش‌های جامعه اسلامی خواند.
کد خبر: ۹۱۵۴۶۰۹
|
۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، متن کامل بیانیه روابط عمومی تیپ مستقل ۸۳ روحانیون رزمی تبلیغی امام جعفر صادق (ع) به مناسبت هفته حجاب و عفاف به شرح ذیل است:

«یا أَیُّهَا النَّبِیُّ قُلْ لازْواجِکَ وَ بَناتِکَ وَ نِساءِ الْمُؤْمِنینَ یُدْنینَ عَلَیْهِنَّ مِنْ جَلاَبِیبِهِنَّ ذلِکَ أَدْنی أَنْ یُعْرَفْنَ فَلا یُؤْذَیْنَ وَ کانَ اللَّهُ غَفُوراً رَحیماً» «ای پیامبر! به همسران و دخترانت و زنان مؤمنان بگو: «جلباب‌ها [روسری‌های بلند]خود را بر خویش فروافکنند، این کار برای اینکه شناخته شوند و مورد آزار قرار نگیرند بهتر است (و اگر تا کنون خطا و کوتاهی از آن‌ها سر زده توبه کنند) خداوند همواره آمرزنده رحیم است.» [احزاب/۵۹].

حجاب، ارزشی است که منطبق با طبیعت انسان و برای کمال و رشد شخصیت انسانی فرض شده و سلامت جامعه و نفس و نسل را محقق می‌نماید. دیروز مردم مسلمان ما در واقعه گوهرشاد با خون خود از حجاب و عفاف صیانت کردند و امروز در هجمه رسانه‌ها، ماهواره‌ها و فضای مجازی، معرفت دینی و تفکر اسلامی سلاح مبارزه و صیانت از عفت و پاکی زنان و خواهران ماست. نتیجه سهل‌انگاری و مسامحه در امر دین و بی‌توجهی به فرهنگ عفت و پوشیدگی، گسست خانواده‌ها و رشد مفاسد اخلاقی در جامعه است که مقدمات سقوط و نابودی یک جامعه را فراهم می‌کند.

نگرانی امروزی، حرکت خزنده فساد، فحشا و منکرات است که در سراسر کشور و به ویژه در مدینه الامام و پایگاه انقلاب یعنی شهر مقدس قم، آرام آرام به خواست و اراده دشمن توسط افراد معلوم الحالی شکل میگیرد و موضوع بد حجابی جزئی از  این اراده دشمن است.

تیپ مستقل ۸۳ روحانیون رزمی تبلیغی امام جعفر صادق (ع) ضمن گرامیداشت و تبریک هفته حجاب وعفاف به بانوان عفیف و غیرتمند اعلام می‌دارد: امروز باید همه دلسوزان و باورمندان به اسلام، ارزش‌های اسلامی و احکام الهی و مسئولین و مردم متدین انقلابی و شجاع و بانوان عفیف که همیشه در خط مقدم دفاع از ارزش‌ها بودهاند مراقب حرکت خزنده فساد و فحشا باشند.

صیانت از حریم اخلاقی جامعه مستلزم توجه جدی به مقوله امر به معروف و نهی از منکر است و بی‌شک بار اصلی حفظ کرامت و حرمت زن مسلمان بر دوش جامعه زنان است و لازم است مردم و مسئولین تلاش گسترده‌ای در ترویج و صیانت از ارزش‌های اسلامی داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات