فرمانده سپاه آذرشهر طرح جهاد همبستگی ملی را به عنوان یکی از نقاط قوت و از مولفه های قدرت ایران اسلامی در مقابل جهانخواران عنوان و بیان کرد: این طرح دارای مزایای بسیاری است که یکی از آن ها ایجاد و تقویت وحدت بین ملت ایران است.
کد خبر: ۹۱۵۴۶۵۱
|
۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سیدرضا پور زینال طرح جهاد همبستگی ملی را به عنوان موضوعی که ما را به یاد 8 سال دفاع مقدس می اندازد دانست و گفت :ا گر ایستادگی، مقاومت و از جان گذشتگی های مردم جنوب کشور حتی شیرزنان آن سرزمین که با چوب دستی در مقابل دشمنان قسم خورده و تا بن دندان مسلح نبود امروز شاید خبری از ایران نبود و نتیجه این ایستادگی و مقاومت را امروز به خوبی می بینیم.

وی با اشاره به حادثه طبیعی سیل گفت: هیچ کار یا دستور خداوند بدون حکمت نیست و در پی خود برکات فراوانی همچون پرشدن تالاب ها و دریاچه های مرده ایران دارد و چرخه زندگی در طبیعت با وجود آب به حد کافی متعادل و مشکل و مساله آب حل شد.

پورزینال اظهار کرد: این طرح قدرت و روحیه انقلابی و جهادی مردم ایران را به دیگر کشورهای منطقه صادر و روحیه مقاومت و ایستادگی در برابر مشکلات را در وجودشان تقویت می کند و همچنین اخلاق انسانی حکم به دست گیری و کمک رسانی به مادرانی که چندین شهید در راه وطن و نظام داده اند می کند.

وی با اشاره به جزئیات طرح که از ابتدای سال 98 با جمع آوری و ارسال کمک های نقدی و غیرنقدی مردم اذرشهر طی سه مرحله شروع شده، اظهارداشت: الان فاز دوم طرح در دست اقدام می باشد و آن ساخت نزدیک به 25 واحد مسکونی در جنوب کشور است که نیاز به ادامه همبستگی و اتحاد مردم دارد و این 25 واحد تقسیم شده در بین مساجد فعال شهرستان تا با استفاده از ظرفیت ها و توانایی های مردم هزینه ساخت آن ها که هر کدام حداقل به مبلغ 25 میلیون تومان می باشد جمع آوری و کمک رسانی شود.

ارسال نظرات