مسئول جامعه زنان سپاه ولایت تبریز در گفتگو با «بسیج»:
مسئول جامعه زنان سپاه ولایت تبریز با تاکید به اهمیت حجاب برای دشمنان بیان داشت: در چشم دشمنان و استکبار حجاب خاری است که نمی توانند آن را تحمل کنند.
کد خبر: ۹۱۵۴۷۵۸
|
۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۴

رقیه وثوقی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: استکبار با پی بردن به اهمیت و نقش اساسی مادران در تحکیم بنیان خانواده هجمه ها و دسیسه های متعددی را برای به انحراف کشیدن آن می کنند.

وی ادامه داد: نوک پیکان تهاجم فرهنگی به سوی خانواده و در راس آن مادر خانواده است و مانع مهمی که می تواند باعث کم اثر شدن توطئه ها و نقشه های شوم استکبار نسبت به این نهاد مقدس شود حجاب است.

وثوقی با بیان اینکه حجاب فقط مختص اسلام نیست اظهار داشت: حجاب، ارزشی است که منطبق با طبیعت انسان و برای کمال و رشد شخصیت انسانی فرض شده و سلامت جامعه و نفس و نسل را محقق می نماید.

وی خاطر نشان کرد: همه باید این نکته را نیز مورد نظر داشته باشیم که حجاب مختصص بانوان نیست بلکه مردان نیز برای خود حجابی دارند و همه در جامعه باید حجاب و حریم خود را حفظ کنیم و وقتی در جامعه اسلامی زندگی می کنیم نباید نسبت به این امر مهم کم توجهی نمائیم.

وثوقی بیان داشت: برنامه های از قبیل تجمع روز عفاف و حجاب امر به معروف و نهی از منکری محسوب می شود که افراد با حضور خود به اهمیت و ارزش حجاب تاکید می کنند.

ارسال نظرات