حجت الااسلام ماشالله عبدی گفت: زمانی که مشکلات وگرفتاری‌ها بر انسان‌ها سخت می‌گیرد تنها راه حل برای رهایی از آن، توسل به ائمه معصومین (علیهم السلام) به عنوان کشتی‌های نجات می‌باشد.
کد خبر: ۹۱۵۴۸۳۵
|
۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛ حجت الاسلام ماشالله عبدی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه اراک در جمع بسیجیان، حوزه کوثر دو سپاه ناحیه اراک گفت: هر زمان ومکانی که مشکلات وگرفتاری‌ها بر انسان‌ها سخت می‌گیرد تنها راه حل برای رهایی از آن، توسل به ائمه معصومین (علیهم السلام) به عنوان کشتی‌های نجات می‌باشد.

وی ادامه داد: شناخت زندگی نامه ائمه معصوم (ع) لازم است، اما کافی نیست آنچه که ضرورت دارد شناخت سیره و روش زندگی معصومین (ع) می‌باشد تا در عرصه‌های مختلف از سیره آنان بهره ببریم و در زندگی خود عملیاتی نماییم.

حجت الاسلام عبدی گفت:اهل بیت (ع) بهترین الگوی تربیتی برای ما هستند. آنچه از سخنان پیشوایان معصوم (ع) استفاده می‌شود، هر کار نیک و بدی در دنیا و آخرت آثار و نتایجی دارد؛ یعنی کار‌های نیک، برکات و درجاتی را به همراه داشته و کار‌های بد موجب سقوط انسان و رسیدن به درکاتی در دو عالم می‌باشد. در این میان دوستی و دشمنی اهل بیت (ع) نیز از محدوده این قاعده کلی بیرون نیست؛ یعنی عشق و دوستی عترت (ص) به عنوان یک صفت ارزشمند موجب برکات و درجات و منزلت افراد است و در مقابل دشمنی و مخالفت با آنان هلاکت و شقاوت ابدی در پی خواهد داشت.

وی افزود: امام هشتم (ع) به عنوان یک شخصیت تاثیرگذار معنوی وعلمی و حجت خدا در روی زمین مرجع شیعیان جهان اسلام است و جا دارد شخصیت این امام رئوف مورد توجه قرار گیرد لذا باید تلاش شود شناخت سیره‌ی امام رضا (ع) توسعه یابد.

حجت الاسلام عبدی خاطرنشان کرد: امروز کاروان‌هایی که از جوار بارگاه امام رضا (ع) در دهه کرامت حرکت کرده و به شهر‌های ایران اسلامی وارد می‌شوند در واقع ادامه همان حرکت امام رضا است یعنی اینان پیام آوران محبت اهل بیت (ع) در جامعه شیعی و اسلامی ما هستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار