فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر لزوم توجه ویژه اقشار مختلف مردم به ویژه اصحاب رسانه نسبت به بیانیه گام دوم انقلاب گفت: براساس بیانیه گام دوم انقلاب، جوانان ارزشمندترین سرمایه‌های انقلاب اسلامی برای پیشبرد امور کشور هستند.
کد خبر: ۹۱۵۴۸۶۸
|
۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سردار محمد عبدالله‌پور صبح امروز در دیدار صمیمانه با جمعی از مدیران رسانه‌های رسمی استان گیلان در رشت اظهار داشت: امروز رسانه‌ها تاثیرگذارترین مجموعه‌های کشور برای مقابله با عملیات روانی دشمن هستند.

فرمانده سپاه قدس گیلان دولت آمریکا را شیطان بزرگ و دشمن اصلی ملت ایران دانست و خاطرنشان کرد: این دولت مستکبر امروز تمام ظرفیت‌های خود را علیه ملت ایران به کار گرفته است.

سردار عبدالله‌پور با تاکید بر اینکه ایستادگی ملت ایران و هوشیاری آنان سبب شده است تا دشمنان انقلاب اسلامی به اهداف خود دست پیدا نکنند تصریح کرد: امروز دشمنان انقلاب اسلامی به ویژه آمریکا از هر زمانی مستأصل‌تر شده اند.

وی با اشاره به تلاش‌های دولت آمریکا برای حفاظت از موجودیت رژیم غاصب صهیونیستی ابراز داشت: آمریکا در حال حاضر حتی قدرت دفاع از موجودیت خود را هم نداشته و قطعا تا فروپاشی فاصله چندانی ندارد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به عهدشکنی‌های دولت آمریکا تصریح کرد: بنا به فرمود: ه مقام معظم رهبری امروز باید تمام تمرکز خود را بر استفاده از ظرفیت‌های داخلی بگذاریم تا به پیشرفت و توسعه دست پیدا کنیم.

سردار عبدالله‌پور با تاکید بر لزوم توجه ویژه اقشار مختلف مردم به ویژه اصحاب رسانه نسبت به بیانیه گام دوم انقلاب گفت: براساس بیانیه گام دوم انقلاب، جوانان ارزشمندترین سرمایه‌های انقلاب اسلامی برای پیشبرد امور کشور هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات