مسئول بسیج جامعه زنان سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان ازبرگزاری اجتماع بزرگ مردمی تحت عنوان مدافعان حریم خانواده در این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۵۴۸۶۹
|
۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۷

لیلا رمضانی در گفتگوباخبرگزاری بسیج،هدف از برگزاری این برنامه را گرایش جهانی در جهت تحکیم بنیان خانواده ومطالبه رفتار وپوشش عفیفانه از مردان وزنان جامعه دانست وافزود:این تجمع با حضور پرشور خانواده ها (پدر،مادر وفرزندان)،ساعت6عصر در محل امامزاده سیدابراهیم زنجان برگزار می شود.

وی حجاب و عفاف را امری واجب و مهم برشمرد و گفت: حجاب در گفتار و رفتار از دیگر تاکیدات دین اسلام است و باید به آن توجه کرد.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه انصارالمهدی (عج) یادآور شد: وقتی بنیاد خانواده مستحکم باشد، سلامت خانواده و جامعه تضمین می‌شود و حجاب و عفاف باعث آرامش روحی و روانی مرد و زن می‌شود.

وی با اظهار اینکه حجاب مصونیت است نه محدودیت به عوارض بی عفتی و بی حجابی اشاره و اضافه کرد: بی توجهی به موازین و دستورالعمل الهی، سبب افزایش آمار طلاق، ناامنی کانون خانواده، کاهش ازدواج، رواج بی حجابی و بی عفتی و حیازدایی می‌شود.

رمضانی، ازهم پاشیدگی خانواده‌ها، اضمحلال جامعه را از دیگر اثرات بی حجابی بیان کرد و گفت: نظام جهانی سلطه همواره به دنبال گسترش ارزش‌های لیبراستی در تمام مناطق جهان است و حذف حجاب و ورود بی قید و پوشش زن در جامعه، اولین نسخه آنان به شمار می‌رود.

ارسال نظرات