فرمانده دانش آموزی حوزه 2261 حضرت معصومه (س) در گفتگو با «بسیج»؛
فرمانده دانش آموزی حوزه 2261 حضرت معصومه (س)، سپاه ناحیه امام سجاد (ع) گفت : زنان با حفظ حجاب و چادر در واقع آن اصالت فرهنگی و ایرانی خود را محفوظ داشته و به آن پایبند هستند.
کد خبر: ۹۱۵۴۸۸۰
|
۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، خواهر جانفشان فرمانده دانش آموزی 2261 حضرت معصومه (س) ناحیه امام سجاد (ع) در گفتگو با خبرگزاری بسیج ضمن تبریک دهه کرامت و روز حجاب و عفاف با اشاره به اینکه اسلام درباب حجاب پوشش، معین و مقصود را بیان کرده است ، گفت: مقصود این است که عصمت و حفظ حیا برای مردها و زن ها هر دو است.

این فرمانده با بیان اینکه بی حجابی یک پدیده اجتماعی است که برای رسیدن به عوامل آن باید با نگاه اجتماعی مسائل را کاوید ، افزود : این بحث از جهات مختلف قابل توجه است و بی گمان در چگونگی پیداش و رشد و گسترش آن نمی توان به یک یا چند عامل بسنده کرد. چنان‌که راه حل های این معضله اجتماعی را نیز نمی توان ساده انگارانه در مطلبی محدود کرد.

وی بیان کرد: رعایت حجاب از دو جهت در سلامت و پاکی اجتماعی، موثر است یکی از لحاظ تاثیر آن در استحکام خانواده به عنوان پایه اجتماع و تاثیر در تربیت فرزندانی صالح و دوم به خاطر امنیت محیط اجتماع و پاک نگاه داشتن.

جانفشان حجاب را مانعی برای نفوذ استعمار بیان کرد و اظهار داشت :اولین اقدام استعمارگران، در مستعمراتشان تهاجم فرهنگی برای نابودی فرهنگ ملت در مورد ستم است زیرا اگر ملت استعماره شده مانند استعمارگر حرف بزند و غذا بخورد لباس بپوشد و رفت و آمد کند. به طور کلی فرهنگ استعمارگر را بپذیرد دیگر برای ولی هیچ خطری نخواهد شد.

وی خاطر نشان کرد : مادر نظام باورها و اعتقادات شکل می گیرد و این ارزش ها هستند که رفتارهای انسان را می سازند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها