خبرهای داغ:
حجت الاسلام لقمان پور گفت: تلاش‌های زیادی برای ساخت موزه دفاع مقدس در قم انجام گرفته و تا کنون ۸۵ درصد کار‌ها پیشرفت فیزیکی داشته و امید است این ساختمان در هفته دفاع مقدس افتتاح شود.
کد خبر: ۹۱۵۵۰۸۰
|
۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۷
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام لقمان پور، پیش ازظهر امروز در نشست بررسی و تبیین نقش حوزه‌های علمیه در دفاع مقدس که با حضور سازمان‌ها و مراکز حوزوی که در ساختمان مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه در قم برگزار شد، گفت: با تلاش‌های زیادی که برای ساخت موزه دفاع مقدس در قم انجام گرفته تا کنون ۸۵ درصد کار‌ها پیشرفت فیزیکی داشته و امید است این ساختمان در هفته دفاع مقدس افتتاح شود.

رئیس بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس قم افزود: این ساختمان موزه و باغ موزه دفاع مقدس در ۵ هکتار بنا خواهد شد. تاکنون ۲۶۰ هزار سند در رابطه دفاع مقدس و روحانیت جمع آوری شده است.

عقیلی، نماینده حوزه در موزه انقلاب و دفاع مقدس نیز گفت: همه تلاش این است که در رابطه با شهدا و روحانیت موازی صورت نگیرد و دنبال این هستیم در بحث اسناد، مدارک و تولید محتوا با سایر سازمان‌ها و ارگان‌ها هم فکری و همکاری‌های لازم را داشته باشته ایم.

وی بیان کرد: محور فعالیت‌ها نقش حوزه‌های علمیه در دفاع مقدس است.

عقیلی افزود: نهاد موزه انقلاب خودش را موظف می‌داند برای انجام بهتر کارها، با سایرارگان‌ها همکاری بهتر و قوی تری را انجام دهد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها