استاندار آذربایجان غربی گفت: پیشرفت کنونی ایران اسلامی در سایه خون شهدا و ایثار و فداکاری جوانان این مرز و بوم به دست آمده است.
کد خبر: ۹۱۵۵۲۶۴
|
۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۲

به گزارش  خبرگزاری بسیج از چالدران، استاندار آذربایجان غربی با حضور در منزل شهیدان سید علی اصغر حیدرزاده در روستای عرب دیزج بخش آواجیق و توحید مستشاری در شهر چالدران با نثار فاتحه بر مقام شامخ شهدا، اظهار کرد: هر ملت بزرگ و بلندآوازه مدیون کسانی است که از جان خود در راه امنیت کشورشان گذشتند.

وی در این دیدار با بیان اینکه شهدا از جایگاه بسیار والایی بر خوردار هستند، افزود: شهدا خون خود را نثار کردند تا اسلام، قرآن و عزت و عظمت ایران اسلامی زنده بماند و هیچ دشمنی اجازه تعرض به این مرز و بوم را نداشته باشد.

شهریاری حفظ روحیه ایثار و شهادت را تنها راه پیشرفت و توسعه کشور دانست و گفت: اگر در تمام عرصه‌ها از شهدا الگوبرداری کنیم بسیاری از مشکلات حل خواهد شد و امروزه ما بیش از هر زمان دیگر نیازمند ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه هستیم.

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان نیز در این دیدار خون شهدا را مایه قوام و ثبات درخت انقلاب دانست و گفت: این دیدارها بهانه ای برای تجدیدپیمان با آرمان‌های والای امام، انقلاب و شهدا است.

وی افزود: اگر این روحیه ایثارگری، رشادت، تربیت صحیح و شهادت طلبی وجود نداشت به طور قطع ایران اسلامی هم اکنون در بسیاری از زمینه‌ها پیشرفت نکرده بود.

شریف پور نماینده مردم ماکو، چالدران، شوط و پلدشت در مجلس در این دیدار با اعلام اینکه بسیجیان در دوران دفاع مقدس در جهت پاسداری از اهداف انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام راحل در میدان نبرد علیه دشمن حضور یافتند، افزود: امروزه این بسیجیان با حضور خود در صحنه های جنگ در مقابل دشمنان عرض اندام کرده و جان خود را در دفاع از میهن اسلامی در طبق اخلاص گذاشتند تا تفکر دینی و ارزش‌های اسلامی باقی بماند.

انتهای پیام/ع

ارسال نظرات