خبرهای داغ:
سپاه پیرانشهر در محکومیت حمله تروریستی به کارکنان سپاه در این شهرستان بیانیه صادر کرد.
کد خبر: ۹۱۵۵۲۷۳
|
۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، سپاه پیرانشهر در محکومیت حمله تروریستی به کارکنان سپاه در این شهرستان بیانیه صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

            بسم الله القاصم الجبارین

«یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ

مى‏ خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش کنند و حال آنکه خدا گر چه کافران را ناخوش افتد نور خود را کامل خواهد گردانید (8 صف)»

اقدام تروریستی در پیرانشهر که در پی آن چند تن از سپاهیان غیور و مدافع وطن به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و نیز یکی از مدافعان  وطن مجروح شده‌ موجب تألم و تأثر شدید مردم عزیز ایران و این شهرستان گردیده است.

تروریست‌ها با کینه‌ی کوردلانه و بزدلانه و دست در دست شیطان بزرگ و هم پیمانان پست آن و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد این بازی‌های کثیف شده‌اند که به خیال باطل خود در اقتدار و امنیت ایران اسلامی خدشه‌ای وارد کنند، اما به حول قوه‌ی الهی این آرزو را به گور خواهند برد.

آنچه که عیان است این است که این اقدامات بزدلانه ذره‌ای در عزم و اراده‌ی پولادین ملت ایران اسلامی و بخصوص پیرانشهر اثر نخواهد گذاشت و بیرق جهاد و شهادت و مبارزه با ظلم و استکبار همچنان و بیش از پیش برافراشته باقی خواهد ماند، خون این شهیدان گواه اقتدار و عظمت حماسه سازان ایران اسلامی است.

سپاه پاسداران پیرانشهر این اقدام تروریستی دشمنان اسلام و انقلاب را محکوم کرده و ضمن عرض تسلیت به فرماندهی کل قوا مقام معظم رهبری «دامت برکاته» و خانواده های معظم این شهیدان و ملت شهید پرور ایران اسلامی و پیرانشهر و دعا برای سلامتی و بهبودی مجروح این حادثه تروریستی ، به عوامل رذل و پست این اقدام تروریستی اعلام می‌نماید که فرزندان جان بر کف و مجاهد این مرز و بوم پاسخ سخت و دندان شکن به آنها خواهد داد.

 والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

         

  معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه پیرانشهر

انتهای پیام/ع

ارسال نظرات