خبرهای داغ:
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه امروز جنگ اراده هاست نه تجهیزات گفت: در راه حق وحق خواهی باید هزینه داد.
کد خبر: ۹۱۵۵۳۱۴
|
۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۱
 به گزارش خبرگزاری بسیج  از کرمانشاه به نقل از سازمان بسیج دانشجویی، سرداربهمن ریحانی، اظهار داشت: تنها باتقوا بودن کافی نیست، بلکه انقلابی و به روز بودن نیز مهم است.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم‌(ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه امام(ره) یک بازشناسی جدید از دین و فهم دین ارائه کردند، ادامه داد: آن زمان که امام‌(ره) فرمودند که صدای شکستن استخوان‌های شوروی شنیده می‌شود برای بسیاری از خواص قابل درک نبود و اینکه فرمودند اسلام در آینده سنگرهای کلیدی در دنیا را فتح خواهد کرد؛ واقعیتی است که در جهان شکل گرفته و اسلام در حال پیشروی است.

وی با بیان اینکه امروز پیام اسلام در اقصی نقاط جهان پیچیده است و این محصول اسلام ناب و فهم درست اسلام است، بیان کرد: هر ملتی که اراده قوی داشته باشد آن ملت پیروز است، زیرا که امروز جنگ اراده‌هاست نه تجهیزات، 40 سال است که دشمن تمام اقدمات مخرب را علیه ما انجام داده که اکثر آن‌ها با شکست رو به رو شده است.

ریحانی  با بیان اینکه دانشجویان باید در عدالت‌خواهی آتش به اختیار عمل کنند، عنوان کرد: روحیه انتقادی و عدالت‌خواهی ممکن است برای دانشجویان هزینه داشته باشد، اما در راه حق و حق‌خواهی باید هزینه داد.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم‌(ص) استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: ایام جوانی فرصت نایابی است که باید بتوان از شور و توان جوانی در زمینه اعتقادی، علمی و  پیشرفت کشور بهره گرفت، آینده برای ملت عزیز ایران و جوانان مومن و متعهد بسیار روشن است و این روشنایی با همت و اراده دانشجویان شکل خواهد گرفت.

 

ارسال نظرات