مدرس حوزه و دانشگاه گفت: تنها راه رهايي زنان از ناهنجاري‌ها جز از طريق بازگشت به طينت پوشيدگي زن ميسر نخواهد شد
کد خبر: ۹۱۵۵۳۹۱
|
۲۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۹

اکرم جعفری در گفت و گو  با خبرگزاری بسیج از لرستان، گفت:با مطالعه تاريخي در هويت پيشين زن در فرهنگ هاي امپراتوري روم، ايران و شبه جزيره عربستان، جايگاه تنزل يافته و بي‌ارزش زن قابل مشاهده است.

وی افزود: دين اسلام برابري شخصيت زن و مرد را مطرح كرد و برهمه توهمات منفعت طلبانه خط بطلان كشيد اما در ساليان متمادي سياست رسانه‌‌اي غرب، در پوشش ارتقاي جايگاه زن، بهره‌وري تبليغاتي از جنس زن در جهت فروش بهتر محصولات و بهره‌كشي از نيروي ارزان او فعاليت كرده که البته هزينه اين عملكرد را با متلاشي شدن نهاد خانواده هم پرداخته است.

جعفری در ادامه با اشاره به فروپاشی ساختار خانواده در غرب تصریح کرد:اين مطلب يكي از تكان دهنده‌ترين اعترافات زن وجدان طلب غربي است و بر همين اساس تنها راه رهايي زنان از ناهنجاري‌هاي رفتاري و رواني، جز از طريق بازگشت به طينت پوشيدگي زن ميسر نخواهد شد.

مدرس حوزه و دانشگاه حجاب را بسترساز پیشرفت جوامع دانست و گفت: نگاه فراجنسي و ارزشي به زن و بسترسازي براي حجاب‌ مندي او، مي‌تواند اهرم قوي زن در كانون خانواده و جامعه را پررنگ سازد از همین رو می توان نقش او را در ايجاد امنيت رواني، شكوفايي اقتصاد، پيشرفت جوامع و دهها اثر مثبت ديگر را به روشنی ديد.

وی با گریزی در تاریخ و نقش تاریخی حجاب در مقابل نقشه برهنگی غرب اظهار داشت: با سرازير شدن سياست خاموش برهنگي به سمت جوامع اسلامي واقعه اندلس در دوران معاصر بازهم تكرار شد تلاش غرب در اجراي برنامه‌هاي تخريبي حجاب و حياء در جوامع ارزش‌گرا خود گوياي اهميت و نقش استراتژيك حجاب در خنثي كردن نقشه‌هاي چپاول‌گر دشمن از اندوخته‌هاي مادي و معنوي جوامع است.

فعال فرهنگی حوزه بانوان دست آخر با بیان توصیه ای برای زنان ایرانی خاطرنشان کرد: از آنجا كه با استناد به بررسي‌ها و يافته‌هاي غرب، فرهنگ پوشيدگي در ميان زنان غربي در حال پيشرفت است، جا دارد زنان دگرانديش ايراني با استفاده رايگان از تجربه‌ي تلخ غرب در زدودن حجاب و حياء زنان غربي و عبرت اندوزي از وقايع تاسف برانگيز زن غربي، ره صد ساله را يك شبه طي كنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات