فرمانده سپاه ناحیه خرمدره خبر داد؛

برگزاری اجتماع بزرگ مدافعان حریم خانواده در شهرستان خرمدره

فرمانده سپاه ناحیه خرمدره گفت: همزمان با هفته عفاف و حجاب همایش بزرگ با عنوان مدافعان حریم خانواده روز جمعه 21 تیرماه ساعت 10 شب در پارک مقابل شهرداری برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۵۵۶۸۴
|
۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹

سرهنگ  محمد امیرخانی در گفت و گو با خبرنگار بسیج  با اشاره به اهمیت حجاب و عفاف گفت: با توجه به هجمه های فرهنگی زیادی که به کشور  وارد میشود توجه به هفته هایی همچون هفته حجاب و عفاف بسیار اهمیت دارد.

 

فرمانده سپاه ناحیه خرمدره گفت: اهميت حجاب و پوشش اسلامي تا جايي است که خداوند متعال در بسياري از سوره‌های قرآن از آن به‌عنوان يک ضرورت ياد می‌کند و آن را حافظ انسان در برابر بسياري از بیماری‌های جسمي و روانی می‌داند.

 

وی خاطرنشان کرد:  امروز یکی از وظایف  نیروهای جوان انقلابی حفظ تحکیم بنیان‌ خانواده با برنامه ریزی مناسب به منظور جلوگیری از نفوذ فرهنگی دشمن به کیان خانواده در فضاهای مجازی است.

 

وی به  برنامه های سپاه ناحیه  خرمدره در هفته حجاب و عفاف اشاره وتصریح کرد: دیدار باخانواده های شهدا،برگزاری نشست های انقلابی و همایش مدافعان حریم خانواده ازجمله مهم ترین این برنامه هاست .

 

گفتنی است همایش مدافعان حریم خانواده روز جمعه 21 تیرماه ساعت 22 در محل پارک مقابل شهرداری شهرستان خرمدره برگزار خواهدشد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار