یک نخبه بسیجی با اشاره به اینکه موتور پیشران جامعه در همه ابعاد با نظریه مقاومت فعال به حرکت می افتد گفت: مقاومت فعال یعنی استفاده از ظرفیت های داخل برای بی اثر کردن تحریم ها و این باید در همه ابعاد در کشور فعال شود.
کد خبر: ۹۱۵۵۸۳۷
|
۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸

ایمان غیاثی از بسیجیان نخبه و دانشجوی برتر علوم سیاسی در گفتگویی اختصاصی با خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ در خصوص اینکه امروز راهبرد اصلی در مقابل دشمنان مقاومت فعال است گفت: امام خمینی(ره) از شروع دوران مبارزه با رژیم ستم شاهی آیات مقاومت در قرآن را به شکل عملیاتی پیاده کردند و اگر رفتار امام با آیات قرآن را کنار هم بگذاریم ذره ای انحراف نخواهیم دید.

این فعال بسیجی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در طی سخنانی که در حرم مطهر امام خمینی(ره) داشتند مانیفست مقاومت را تشریح کردند افزود: بعد از این بیانات بسیار راهگشا و راهبردی ایشان نظریه مقاومت فعال را با رفتارشان در دیدار با نخست وزیر ژاپن عملیاتی نشان دادند.

غیاثی نظریه مقاومت فعال را کاملا عقلانی و قابل بهره برداری دانست و گفت: بعد از تجربه تلخ برجام و بی اعتمادی هایی که نسبت به اروپا و آمریکا شکل گرفت باید اجامع ملی برای عملیاتی کردن مقاومت فعال در جامعه توسط آحاد مردم و مسئولین شکل بگیرد.

وی با تأکید بر اینکه مقاومت فعال یعنی استفاده از ظرفیت های داخل برای بی اثر کردن تحریم ها عنوان کرد: در طی این یک ماه اخیر عملیاتی کردن نظریه مقاومت فعال با پاسخ هایی چون سرنگونی پهپاد شیطان بزرگ دشمن را به وحشت انداخته و در واقع نظریه مقاومت فعال تمام تصمیم گیری ها و خیالات دشمن را دچار اختلال کرده است.

بسیجی نخبه استان مرکزی پیشرفت را از مهمترین اهداف نظریه مقاومت فعال دانست و افزود: موتور پیشران جامعه در همه ابعاد با نظریه مقاومت فعال به حرکت می افتد و در نهایت بازدارندگی ثمره مهم این نهضت خواهد بود.

وی قوت گرفتن اقتصاد ملی و تعامل صحیح اقتصادی با دنیا را از دیگر ثمرات مهم مقاومت فعال دانست و گفت: آن چیزی که در بیانیه گام دوم انقلاب برای ایران اسلامی ترسیم شده رسیدن به اقتدار و اوج عزت ملت ایران است که با فعال شدن نظریه مقاومت فعال همراه است و همگان برای عملیاتی شدن آن باید شبانه روز تلاش کنند.

این فعال بسیجی در پایان خاطر نشان کرد: نظریه مقاومت فعال برای پیشرفت از طریق مولفه های درون تلاش می کند و یکی از همین مولفه های درونی ظرفیت عظیم جوانان است که در بیانیه هم به آن توجه شده و همه باید از این سرمایه عظیم بهره مند شوند.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات