خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی:

اردوهای جهادی به تمدن سازی گام دوم انقلاب کمک می کند

مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی گفت: اردوهای جهادی جزو بهترین برنامه هایی است که می تواند در خودسازی و دیگر سازی در تمدن سازی گام دوم انقلاب به ما کمک کند.
کد خبر: ۹۱۵۶۰۵۱
|
۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵


مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی افزود: اردوهای جهادی از جمله برنامه هایی است که رهبر معظم انقلاب این حرکت را تایید و بر ادامه آن تاکید کردند و از جوانانی که وقت می گذارند در این برنامه ها تشکر کرده اند.

 



صلاحی با بیان اینکه کمک به محرومان در مراتب دینی ما در بالاترین جایگاه قرار دارد، افزود: خداوند بیش از هر چیز دیگری برای خدمت به خلق پاداش قرار داده است.

وی با بیان اینکه بزرگترین "مرگ بر آمریکا"خدمت به مردم است، گفت: مردم باید مزه خدمت صادقانه را بچشند که در این زمینه دانشجویان جهادگر به خوبی کار کردند و می کنند.

وی با اشاره به اینکه اردوی جهادی فرصتی مناسب برای خودسازی است، افزود: در برخی موارد اهداف غیر واقعی که انسان را از مسیر عبودیت دور می کند اینجا معنی پیدا می کند و انسان می تواند خود را پیدا کند.

 




سید محمود شفیعی، مسئول بسیج دانشجویی قاین هم در این بازدید با بیان اینکه امسال تعداد 80 دانشجو از دانشگاههای قاین در قالب 8 گروه جهادی در اردوهای جهادی حضور دارند، گفت: این گروه های جهادی قرار است به مدت 10 روز در روستای هدف خود به انجام کارهای فرهنگی، عمرانی، بهداشتی و آموزشی بپردازند.

وی افزود: گروههای جهادی قاین در سه محور پزشکی، عمرانی، فرهنگی و آموزشی فعالیت خواهند داشت که گروه فردا 31 خرداد و گروه های بعدی در روزهای 5 و 7 و 10 تیرماه امسال اعزام شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها