خبرهای داغ:
سرگردایمانی گفت:باید به دنبال الگوسازی و یک فرهنگ سازی مستمر باشیم تا بتوانیم با ناهنجاری های اجتماعی مقابله کنیم.
کد خبر: ۹۱۵۶۰۶۶
|
۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱

سرگرد علیرضا ایمانی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان شوش بسیج را یک نیروی عظیم بوجود آمده از بطن جامعه توصیف کرد و اظهار داشت: بسیج متعلق به مردم است و می توان آن را یک حرکت اجتماعی در جهت رشد فرهنگی جامعه نامید که در راستای تحقق بخشیدن به ارزشهای والای انسانی و اجتماعی، مردم و نهادهای اجتماعی را در کنار یکدیگر سازمان می دهد.

 

وی برای مقابله با ناهنجاریهای اجتماعی گفت: با حرف زدن و شعار دادن مشکل حل نمی شود، مردم و نهادهای فرهنگی برای نهادینه کردن فرهنگ حجاب و عفاف باید در کنار یکدیگر قرار بگیرند.

سرگرد ایمانی افزود: باید از ظرفیت شبکه های اجتماعی در فضای مجازی در راستای آگاه سازی افراد استفاده کنیم.

 

فرمانده سپاه شوش همچنین با تاکید بر گسترش فرهنگ حجاب و عفاف گفت: باید الگوسازی برای نوجوانان و جوانان را در اولویت قرار دهیم. برای این امر نه تنها می توان از ظرفیت‌ها ، قابلیت‌های فرهنگی از جمله ائمه جماعات مساجد، هیئات مذهبی و پایگاه‌های مقاومت بسیج استفاده کرد، بلکه از چهره های فرهنگی ، هنری و ورزشی نیز بهره ی لازم را برد.

 

سرگرد علیرضا ایمانی حجاب عفاف را یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های امروزی جامعه نام برد و خاطر نشان کرد: لازم است موضوع تبیین حجاب از سوی دستگاه‌ها و شخصیت‌های متولی امور فرهنگی مورد توجه جدی قرار گیرد.

 

این مقام مسئول تصریح کرد: فرهنگ سازی مستلزم یک برنامه ریزی مسمتر است.

وی در پایان گفت: نمایشگاه لباس و استفاده از ظرفیت جوانان و فکر و اندیشه ی آنان در طراحی و ایده برای پوشش چند سالی است که از سوی برخی از دستگاه ها مورد توجه قرار گرفته است باید بروری این حوزه کار بیشتری صورت پذیرد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها