خبرهای داغ:
مسئول امور سرگروه های صالحین خراسان جنوبی گفت: دوره توانمند سازی سرگروه های صالحین جوان سطح استان به همت معاونت تعلیم و تربیت سپاه انصارالرضا علیه السلام برگزار می شود.
کد خبر: ۹۱۵۶۰۷۹
|
۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲

حجت الاسلام رسولی پور مسئول امور سرگروه های  صالحین استان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی اظهار داشت: دوره توانمند سازی سرگروه های صالحین جوان سطح استان به همت معاونت تعلیم و تربیت سپاه انصارالرضا علیه السلام برگزار می شود.

وی عنوان داشت: این دوره آموزشی با هدف توانمند سازی سرگروه ها و ایجاد مهارت های لازم در زمینه روشهای انتقال مفاهیم دینی، اصول و فنون مشاوره، مهارت ارتباطی، روشهای پاسخ به شبهات دینی و جذب جوانان به برنامه های دینی و جریان شناسی سیاسی برگزار می شود.

رسولی پور افزود: اولین دوره ویژه خواهران برگزار شده است و تا کنون ۱۵۰نفر از سرگروه های جوان حلقه های صالحین سطح استان آموزش دیده اند که هر سرگروه 15 تا 20نفر متربی جوان  زیر چترش است و در مجموع شبکه ای از جوانان را تشکیل می دهند.

وی با بیان اینکه این برنامه شامل ۱۵ دوره است که تا آذر ماه ادامه دارد گفت: امسال برنامه ویژه ای با عنوان " بینش مطهر" پیش بینی کردیم که با هدف آشنایی با کتب شهید مطهری کتاب های جهان بینی اسلامی و آزادی انسان برگزار می شود.

مسئول امور سرگروه های صالحین استان با بیان اینکه این دوره آموزشی آخر هر هفته به مدت ۲ روز با حضور سرگروه های جوان خواهر و برادر برگزار می شود افزود: در سطح استان قریب یک هزار سرگروه داریم و در مراسم اختتامیه این کلاس ها بعد از پایان کارگاه آموزشی آزمون برگزار و گواهینامه صادر می کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها