روستای ۱۳۰ خانواری بشیرآباد تربت‌جام در فاصله ۲۷ کیلومتری این شهرستان از بی‌آبی و کم‌توجهی مسئولان رنج می‌کشد.
کد خبر: ۹۱۵۶۱۲۴
|
۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، کارگروهی متشکل از امام‌جمعه تربت‌جام «حجت‌الاسلام طاهری»، معاونت فرمانداری «کاظمی»، فرمانده حوزه ثامن‌الائمه (ع) و برخی روسای ادارات با حضور در میان مردم روستای بشیرآباد این شهرستان از نزدیک با مشکلات مردم آشنا شدند.

دهیار روستا بشیرآباد در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره بهمشکلات روستا در حوزه‌های آب، خانه بهداشت، احداث پایگاه مقاومت بسیج، کلاس درس، قنات، جاده، آسفالت و گازرسانی، خواستار همکاری، کمک و مساعدت مسئولان از کارگروه اعزامی داشتند.

سپس معاونت فرمانداری ضمن تبریک ولادت امام رضا (ع) گفت: هدف این کارگروه دیدن مشکلات و از نزدیک لمس نمودن نیاز‌ها و خواسته‌های مردم منطقه است.

«کاظمی» با برشمردن مشکلات مطرح‌شده از بخشداری و ادارات مرتبط خواست تا در حد توان نسبت به حل مشکلات اقدام و گزارش روند اجرای کار را به فرمانداری شهرستان ارائه نمایند.

در ادامه امام‌جمعه تربت‌جام و کارگروه اعزامی با حضور در منطقه کوهستانی تاریک دره از نزدیک با منطقه آشنا و با بررسی میدانی خواستار اختصاص پانصد میلیون تومان اعتبار برای ۸ کیلومتر مسیر آبی این روستا شدند که این هم همت خیرین، ادارات و خودیاری مردم منطقه را می‌طلبد.

گزارش: حسینعلی فروغیان
ارسال نظرات
پر بیننده ها