10 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در شهرستان محمودآباد با هزینه بالغ بر 550 میلیون تومان در روز میلاد با سعادت امام رضا(ع) به همت بسیج سازندگی به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۹۱۵۶۱۵۴
|
۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، همزمان با میلاد مسعود امام هشتم حضرت علی بن موسی الرضا(ع) مراسم افتتاح پروژه های محرومیت زدایی و اشتغالزایی در تیرماه سال جاری بصورت ویدئو کنفرانس از مرکز فرماندهی سپاه کربلا در سراسر استان مازندران برگزار شد.

در این مراسم 10 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در شهرستان محمودآباد به بهره برداری رسید.

سید تقی کیا  در گفتگو با خبرنگار بسیج ضمن تبریک ولادت با سعادت امام رضا(ع) ،هزینه ساخت 10 واحد مسکن مددجویی را 550 میلیون تومان اعلام کرد و گفت:متراژکل واحدهای مسکونی 550 متر بود.

فرمانده سپاه شهرستان محمودآباد با اشاره به تفاهم نامه بسیج سازندگی و کمیته امداد با هزینه بالغ بر 350 میلیون تومان گفت: مابقی هزینه ها توسط خیرین ،شورای محل،دهیاری و بسیج سازندگی تامین شد.

سرهنگ کیا ضمن قدردانی از تعامل وهمکاری ادارات شهرستان که سهم بسزایی در ساخت این مسکن ها داشتند خدمت به محرومین را یکی از اهداف سپاه عنوان وتاکید کرد:امروز سپاه بیش از هر زمان دیگری نقش موثر خود را در محرومیت زدایی و عمران و آبادانی کشور انجام میدهدوبا بهره گیری از روحیه جهادی بسیج توانسته در رفع محرومیتها نقش موثری داشته باشد.

به گزارش خبرنگار بسیج،کلید واحدهای مسکونی در روستاهای چاکسر،آهی محله، آرم، بونده ،شومیا، تلارم، کلوده،بولیده،کرچک لاریجانی و عشق آباد تحویل مددجویان کمیته امداد شد.

 

افتتاح 10 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در محمودآباد

افتتاح 10 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در محمودآباد

افتتاح 10 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در محمودآباد

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها