خبرهای داغ:
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: امروز بزرگترین منکر بدبین کردن مردم نسبت به نظام و ناامید کردن آنها است.
کد خبر: ۹۱۵۶۱۷۰
|
۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی پیش از ظهر امروز یکشنبه در گردهمایی اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر و شورای اقامه نماز ادارات که در سالن اجتماعات بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه برگزار شد اظهار داشت: امروز رویارویی با نظام جمهوری اسلامی گویای یک جنگ نظامی است و همه تهاجم‌ها با ابعاد وسیع و گسترده هم شکل گرفته و هم در حال شکل گیری است.

 

وی افزود: در این راستا نظام جمهوری اسلامی در مقابل این هجمه‌ها باید نظامی ایستاده، پویا، مقاوم و آماده ضربه زدن به دشمن باشد.

 

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه بیان داشت: اگر بتوانیم فریضه الهی و واجب امر به معروف و نهی از منکر را در همه ابعاد، فرهنگی، هنری، اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و … به عنوان فرهنگ رایج و مسلط بر افکار و اعمال مردم بگردانیم بر همه این تهاجمات با همه ابعاد آن محکم خواهیم ایستاد.

 

وی خاطر نشان کرد: این ۴۰ سال انقلاب بر اساس فرهنگ ایستادگی، مقاومت، امر به معروف و نهی از منکر که بر کشور حاکم است توانستیم بایستیم و در گام دوم انقلاب نیز به همین شکل عمل خواهیم کرد.

 

سردار ریحانی با اشاره به بیانات امام علی (ع) تصریح کرد: این امام همام امر به معروف و نهی از منکر را بستر و پایه رسیدن به همه کرامت‌ها می‌داند و جهاد در راه خدا را در قیاس با امر به معروف و نهی از منکر همانند آب دهان در مقابل دریای بیکران معرفی می‌کند.

 

وی اظهار داشت: قرآن مسیر ما را برای امر به معروف و نهی از منکر مشخص کرده که مدیران باید نسبت به اجرای آن اهتمام ویژه داشته باشند.

 

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه افزود: امروز بزرگترین منکر در نظام جمهوری اسلامی بدبین کردن مردم نسبت به نظام و نا امید کردن آنها است.

 

سردار ریحانی بیان داشت: امروز بدحجاب و بی حجابی بالاترین مبارزه استکبار با نظام اسلامی است چرا که این منکر سبب بد و نا زیبا جلوه دادن چهره نظام اسلامی است.

 

وی ادامه داد: امروز در موقعیت حساسی از جمهوری اسلامی هستیم و وارد گام دوم انقلاب شده‌ایم لذا باید در همه ابعاد این فریضه الهی را گسترده‌تر کنیم.

 

این مسئول لازمه انجام این فریضه الهی را داشتن روح بزرگ دانست و گفت: نگهداشتن دین هزینه دارد و برای انجام امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم.

 

وی بزرگترین منکر را نا امید کردن مردم دانست و ابراز داشت: نقطه مقابل این و بزرگترین معروف کار و خدمت به مردم است.

ارسال نظرات