فرهنگیان بسیجی شاهرود و بسطام در قالب دومین گروه بسیجیان عضو حلقه های صالحین پایگاه های بسیج شهرستان به اردوی زیارتی تربیتی مشهد مقدس اعزام شدند.
کد خبر: ۹۱۵۶۹۲۰
|
۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، دومین گروه بسیجیان عضو حلقه‌های صالحین پایگاه‌های بسیج سپاه ناحیه شاهرود به استعداد ۱۳۰ نفر به مشهد مقدس اعزام شدند.
در این اعزام تعداد ۲۹ نفر از فرهنگیان بسیجی شاهرود و بسطام در قالب برنامه صالحین در راستای حفظ و انسجام عازم این سفر معنوی شدند.
در مراسم بدرقه فرهنگیان بسیجی سلام و التماس دعای فرماندهی ناحیه سپاه شاهرود، سرهنگ جواد عبیری و سیدمحمد موسوی مدیریت آموزش و پرورش شاهرود به زائران توسط مسئول کانون بسیج فرهنگیان شاهرود سرهنگ پاسدار حمید گل محمدی ابلاغ شد.
در ابتدای این برنامه مهندس حمید نوروزی مسئول دارالقرآن بسیج سپاه شاهرود ضمن خیر مقدم به بسیجیان عزیز، از اینکه بسیج را برای سفر به مشهد مقدس برگزیدند تقدیر و تشکر کرد و در ادامه مطالبی را در خصوص این سفر معنوی بیان کرد.
این اردو‌ها بدلیل برنامه ریزی دقیق برنامه‌های جنبی این سفر و شرکت دسته جمعی در مراسمات حرم مطهر رضوی و همچنین حمایت‌های ارزنده و همه جانبه فرمانده محترم سپاه ناحیه شاهرود سرهنگ پاسدار جواد عبیری، با استقبال خوب بسیجیان شاهرودی مواجه شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها