مسئول اردویی بسیج دانشجویی استان زنجان خبر داد؛
مسئول اردویی بسیج دانشجویی استان زنجان از اعزام 20 گروه جهادی دانشجویی به مناطق محروم استان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۵۷۰۰۰
|
۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۰

سعید اوصالی در گفتگو با خبرنگار بسیج با اشاره به برگزاری اردو‌های جهادی گفت: دانشجویان جهادگر دانشگاه‌های زنجان از 28تیر تا15 مرداد ماه سال جاری در بازه‌های زمانی مختلف به اردوی جهادی اعزام می‌شوند.

 

وی با بیان اینکه 600نفر از دانشجویان جهادگر دانشگاه های استان در قالب 20 گروه به اردوهای جهادی جغرافیا محور ومحله محور در مناطق محروم اعزام می شوند،خاطرنشان کرد: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده گروه‌های جهادی اعزام شده به مناطق محروم به منظورارائه خدمات بهداشتی، پزشکی، فرهنگی، اجتماعی، آموزشی و عمرانی در مناطق محروم ماهنشان ،خدابنده،قره پشتلو،ابهر،طارم وزنجان به فعالیت می پردازند.

 

مسئول اردویی بسیج دانشجویی افزود: هدف از برگزاری اردوهای  جهادی  کمک به مردم مناطق محروم ،مطالبه گری از مسئولان جهت پیگیری مشکلات روستاییان وهم چنین آشنایی قشر دانشجو با فضای جهادی می باشد.

 

اوصالی در پایان از انعقاد تفاهم نامه همکاری با کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان زنجان خبر داد و گفت:سازمان بسیج دانشجویی استان با برگزاری برنامه های فرهنگی وآموزشی نظیر کلاسهای قصه گویی وعروسک گردانی برای جهادگران،به منظور ارتباط موثربا کودکان در مناطق محروم وهم چنین اعزام طلبه های خواهر وبرادردر راستای افزایش تاثیرگزاری اردوهای جهادی تلاش می نماید.

ارسال نظرات