حجت الاسلام محمد رستمی با حمایت از طرح جهاد همبستگی ملی، اظهار داشت: این طرح با هدف احیای روحیه امید به زندگی در مناطق سیل‌زده اجرا می‌شود و امید است که مردم از آن استقبال کنند.
کد خبر: ۹۱۵۷۷۶۲
|
۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۱

گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج مساجد و محلات، حجت الاسلام محمد رستمی ، با حمایت از طرح جهاد همبستگی ملی، اظهار داشت: این طرح با هدف احیای روحیه امید به زندگی در مناطق سیل‌زده اجرا می‌شود و امید است که مردم از آن استقبال کنند.

وی گفت: طرح جهاد همبستگی ملی از جمله طرح‌های کلیدی برای حل مشکلات کشور است که در این زمینه از جایگاه معنوی مساجد و امکان دینی هم بهره برده می‌شود.

وی خدمت رسانی به مردم را یکی از اولویت های مهم بیان کرد و گفت: کمک به مردم از اهمیت بالایی برخوردار است چنانچه امام (ره) در وصایای خود فرمود خدمت به مردم بالاترین مستحبات است و بیشترین ثواب را دارد.

اين مقام مسئول با اشاره به علت آغاز اجرای این طرح از مساجد، افزود: در دفاع مقدس، این مساجد بودند که بیشترین نقش را در کمک رسانی به جبهه‌های حق علیه باطل داشتند و امروز نیز این هموطنان ما هستند که نیازمند مشارکت آگاهانه همه ما هستند و مسجد در حقیقت محوری مهم در خدمت رسانی به مردم را ایفا می کند.

مسئول دفتر نمایندگي ولی فقیه در سپاه خوی به نقش بی نظیر روحانیت در تمامی ابعاد پیشرفت و کمک به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره و عنوان کرد: روحانیت قبل از انقلاب تا امروز همیشه خادم مردم بوده‌اند و کمک به مردم را سیره خود می‌دانند.

وی در پایان بار دیگر بر لزوم همبستگی مردم در امر بازسازی مناطق سیل زده تاکید کرد و گفت: اگر در این راه قدم بردارید در اصل به خود خدمت کرده‌اید.

ارسال نظرات