خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه شاهرود گفت: مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان و پرداختن و اهمیت دادن به نسل جوان و بصیرت افزایی و دشمن شناسی از موارد مورد تاکید رهبر انقلاب اسلامی است که باید در جامعه تبدیل به گفتمان شود.
کد خبر: ۹۱۵۸۵۳۳
|
۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سرهنگ پاسدار جواد عبیری در نشست بصیرتی در جمع بسیجیان بیارجمند که به همت حوزه بسیج مساجد و محلات مالک اشتر این شهر در حسینیه اعظم برگزار شد در سخنانی با تاکید بر اقتدار ایران اسلامی در منطقه و جهان و عصبانیت استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا اظهار کرد: امروز انقلاب اسلامی در اوج اقتدار است و استکبار جهانی در سراشیبی سقوط قرار گرفته است و باید با درک شرایط وحدت و همدلی را بیش از پیش در جامعه بسط و نشر داد.
وی با تاکید بر اینکه بصیرت افزایی و آگاهی بخشی در جامعه در مقابله با تهدیدات دشمنان بسیار مهم است گفت: امروز دشمن در فضای مجازی بسیار تلاش دارد تا آنچه حقیقت است را وارونه جلوه دهد و معادلات را به سمت خود تغییر دهد و نیاز هست جامعه ما سواد رسانه‌ای را بیاموزد تا گرفتار توطئه‌های آنان شود.
فرمانده سپاه ناحیه شاهرود با اشاره به طرح‌های اعتلای بسیج و کارکرد آن در جامعه بر توجه به فرهنگ بسیج و بسیجی در جامعه تاکید کرد و افزود: باید تلاش کنیم تا با رفتار و برخورد و عمل خود در جامعه مروج فرهنگ بسیج باشیم و گفتمان رهبر انقلاب اسلامی را در جامعه بسط و‌گسترش دهیم.
وی ادامه داد: مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان و پرداختن و اهمیت دادن به نسل جوان و بصیرت افزایی و دشمن شناسی از موارد مورد تاکید رهبر انقلاب اسلامی است که باید در جامعه تبدیل به گفتمان شود.
در این نشست حجت الاسلام والمسلمین محمد احمدی امام جمعه بیارجمند و سروان پاسدار حسن کریمی نیز مطالبی را در خصوص اهمیت بسیج بیان کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها