خبرهای داغ:
جلسه تعامل و هماهنگی حوزه مقاومت بسیج سردار شهید غلامعلی ابراهیمی ناحیه امام حسین (ع) با کلانتری ۱۵ بلوار امین قم پیرامون گشت‌های رضویون برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۵۸۵۴۰
|
۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، در راستای برگزاری هر چه بهتر گشت‌های رضویون بسیج و بررسی عملکرد و کاهش جرائم مشهود، شورای فرماندهی حوزه مقاومت بسیج شهید ابراهیمی با حضور در کلانتری ۱۵ بلوار امین قم با مسئولان این کلانتری دیدار و گفتگو کردند.
در این جلسه "سید امیر حسین برقعی" جانشین حوزه شهید ابراهیمی ضمن تقدیر از میزبانی کلانتری ۱۵ به بیان دیدگاه‌های خود در خصوص تعامل بسیج و ناجا، همدلی و همیاری جهت رفع معظلات اجتماعی پرداخت.
همچنین "احمد جهاندیده" معاون عملیات حوزه به تشریح عملکرد گشت‌های محله محور رضویون و نیز تعداد کشفیات توسط پایگاه‌های تابعه این حوزه مقاومت پرداخت و از همکاری و تعامل نیروی انتظامی تشکر کرد.
سرگرد "مهدی معارف‌وند" ریاست کلانتری ۱۵ قم نیز با تقدیر از فعالیت‌های بسیج در راستای حفظ و پایداری امنیت اجتماعی جامعه بر تعامل و همکاری با بسیج تاکید و بر هماهنگی بیشتر در راستای برقراری نظم و قانون در سطح شهر تاکید نمود.
سرگرد "شاقلی" معاون عملیات کلانتری نیز بیان کرد: با توجه به اجرای گشت رضویون تعداد قابل توجهی از جرائم مشهود همچون سرقت کاسته شده است.
در پایان جهت تعامل و همکاری بیش از پیش بر تشکیل جلسات متعدد سرتیم‌های گشت با عوامل ناجا و نیز برگزاری کارگاه آموزش گزارش نویسی توسط ناجا تفاهم نامه‌ای امضاء گردید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها