خبرهای داغ:
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی گفت: اولین نمایشگاه بین المللی تخصصی عسل به میزبانی ارومیه در شهریور ماه سال جاری برگزار می شود.
کد خبر: ۹۱۵۸۵۵۷
|
۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، رضا حسینی در جلسه هماهنگی این نمایشگاه که در سالن جلسات استانداری برگزار شد،با بیان این مطلب اظهارکرد: اولین نمایشگاه بین المللی تخصصی عسل از 26 تا 29 شهریور ماه در ارومیه برگزار می شود که در این نمایشگاه فعالین حوزه تولید عسل حضور خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه آذربایجان غربی بزرگترین تولید کنند عسل کشور است، بیان کرد: متاسفانه در سالهای گذشته معرفی این محصول تولید استان و برند سازی عسل در استان مورد غفلت واقع شده است.

حسینی اضافه کرد :امیدواریم برگزاری نمایشگاه و جشنواره های مربوط به تولیدات کشاورزی استان و بویژه عسل بتواند در معرفی استان آذربایجان غربی به عنوان بزرگترین تولید کننده عسل کشور موثر باشد.

وی ادامه داد: خوشبختانه با تلاشهای انجام شده خوشه تولید عسل در استان شکل گرفته شده است و در این راستا و معرفی بهتر تولیدات عسل استان ضروری است ، صدا و سیما و رسانه های ملی و استانی ظرفیت های تولید عسل استان را بیشتر معرفی کنند.

حسینی تاکید کرد: سرمایه گذاری و بسته بندی و صادرات عسل استان می تواند حدود 4 هزار میلیارد تومان ارزش افزوده ایجاد کند.

انتهای پیام/ع

ارسال نظرات