خبرهای داغ:
سرپرست سازمان صنعت،معدن و تجارت استان آذربایجان غربی:
سرپرست سازمان صنعت،معدن و تجارت استان آذربایجان غربی گفت: کارفرمایان کارگاه‌های که جرائم بیمه ایی آنان قبل از تاریخ ۲۹ اسفندماه ۹۶ بوده با ارائه مدارک به سازمان تامین اجتماعی از بخشودگی جرایم متعلقه آئین نامه جدید استفاده کنند.
کد خبر: ۹۱۵۸۷۸۹
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۴

محمد دهقان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: کارفرمایان کارگاه‌های مشمول با تائید ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و کارگروه های استانی آن، در صورتی که جرایم مربوط به قبل از تاریخ ۲۹اسفند سال 96 باشد، می توانند با مراجعه به سازمان تامین اجتماعی استان از مزایا و بخشودگی جرایم این تصویب نامه بهره مند شوند.

سرپرست سازمان صنعت،معدن و تجارت آذربایجان غربی در ادامه با اشاره به مدت زمان اجرایی این تصویب نامه افزود: لازمه اجرایی این تصویب نامه اخذ تاییدیه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و کارگروه های استانی بوده و زمان اجرای این مصوبه از(۱۳ خرداد) سال جاری به مدت 3 ماه است.

این مسوول در ادامه با اشاره به برنامه های حمایتی سازمان صنعت، معدن وتجارت آذربایجان غربی در سال رونق تولید تصریح کرد: درسالجاری حمایت های سازمان در سه بخش، تکمیل طرحهای نیمه تمام، فعال سازی واحدهای راکد و افزایش ظرفیت واحدهای نیمه فعال است.

انتهای پیام/ع

ارسال نظرات