کد خبر: ۹۱۵۹۲۰۷
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۸
هوشنگ صیدالی مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران در این دیدار به لزوم وفاق و همدلی بین سپاه و مجموعه نفت اشاره کرد و افزود: سپاه پاسداران بعنوان حافظ امنیت کشور در برابر توطئه های دشمنان ایستاده اند و هیچ چیزی نمی تواند بین وفاق مردم ،دولت و سپاه خدشه وارد کند.
صیدالی ابراز داشت:گفته های دشمنان هرگز از وحدت و همدلی ما نمی کاهد بلکه این انسجام را بیشتر و روز افزون تر می کند.
در ادامه سرهنگ خرمدل فرمانده سپاه فتح استان اظهار داشت: حفظ این انقلاب وظیفه ماست و تهدیدهای دشمنان هیچگاه برما سر اثر نکرده بلکه بر قدرت و همبستگی ملت ما افزوده است.
خرمدل در ادامه با اشاره به مردم استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: مردم سراسر غیرت این استان همیشه همگام و همراه بوده اند و نمونه بارز آنرا در نماز باشکوه جمعه این هفته در استان دیدیم و ما به خود می‌بالیم که درکنار چنین مردمان با نجابتی هستیم.
وی درادامه با بیان اینکه راه برون‌رفت از مشکلات مدیریت انقلابی و جهادی است افزود ارزش کار نیروهای سپاه در کنار حادثه‌دیدگان سیل اخیر کشور به همگان ثابت کرد که سپاه یک نیروی مردمی است و دشمنان انقلاب اسلامی از این اتحاد و همدلی هراس دارند.
درپایان سرهنگ انصاری جانشین فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد از همکاری های شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با این نهاد قدردانی بعمل آورد.
ارسال نظرات