امام جمعه مراغه:

هیات‌های مذهبی ظرفیت‌های مناسبی برای کمک به عتبات عالیات دارند

عضو خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه گفت: حدود ۴۰۰ هیات مذهبی در این شهرستان وجود دارد که می توان از ظرفیت‌های آن ها برای کمک به عتبات عالیات استفاده کرد.
کد خبر: ۹۱۵۹۹۲۱
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۰

به گزارش  خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی در نشست هیات امنا ستاد بازسازی عتبات عالیات اظهار داشت: مردم کشورمان سالیان زیادی است که ارادت خود را به ساحت ائمه معصومین (ع) اثبات کرده اند و امروز ستاد بازسازی عتبات عالیات فرصتی را فراهم ساخته تا سهمی در بازسازی این حرم های مطهر داشته باشیم.

وی افزود: می توان از این فرصت برای تقویت ارتباطات مردم و نسل جوان در راستای معرفی راه و رسم زندگانی ائمه معصومین (ع) استفاده کرد.
حجت الاسلام پورمحمدی با بیان اینکه کمک‌های مردم در عتبات عالیات به واسطه عشق و علاقه بی حد مرز آنان به ساحت مقدس ائمه معصومین (علیهم السلام) است، گفت: با سازماندهی و برنامه‌ریزی‌های که توسط ستاد بازسازی عتبات عالیات انجام می‌شود، هدایا و نذورات مردم برای اجرای طرح‌های توسعه‌ای آن آستان‌های مقدس در عتباب مقدسه ارسال می‌شود.
وی به موکب‌ها و تجمیع آنها اشاره کرد و گفت: تجمیع موکب‌های شهرستان‌های آذربایجان به نام موکب آذربایجان موجب خدمت‌رسانی باشکوه با امکانات بیشتر و ارائه خدمات به زائران حسینی می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار