خبرهای داغ:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی در افتتاحیه تئاتر رضوی:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی اظهارداشت: هنر تئاتر امروزِ آذربایجان شرقی با همه داشته‌ها و جایگاهی که در تئاتر کشور دارد، می‌خواهد با افتخار سبک زندگی رضوی را از زبان هنر با قدرت بیان کند. چهاردهمین جشنواره تئاتر رضوی امروز پیامدار و منادی این پیام است که «اگر مردم در هر موقعیت و شرایطی قرار بگیرند، با توسل به آموزه‌های رضوی می‌توانند در برابر مشکلاتی که با آنها درگیر هستند، سرافراز بیرون بیایند».
کد خبر: ۹۱۶۰۱۷۳
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد محمدپور در افتتاحیه جشنواره تئاتر رضوی، اظهار داشت: خداوند سبحان را شاکریم که در این سرای با عظمت، جریان هنر و علاقه به اهل بیت(ع) در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند و در یک بستر جریان پیدا می‌کنند. خداوند را شاکریم که مردم عزیز، مدیران و هنرمندان ما را به نام ثامن‌الحجج (ع) مفتخر کرد.
وی افزود: برگزاری افتتاحیه جشنواره سراسری تئاتر رضوی در بازار تبریز یک اتفاق بزرگ به حساب می‌آید و ما خوشحالیم که میزبان این رویداد کشوری هستیم.
محمدپور به بیان آمار آثار ارسال شده به دبیرخانه چهاردهمین جشنواره تئاتر رضوی پرداخت و یادآور شد: قدردان همه هنرمندان‌مان از سراسر کشور هستیم که آثار ارزشمند خود را به جشنواره تئاتر رضوی ارسال کردند. در حوزه نمایش‌نامه نویسی بیش از 90 اثر به جشنواره رسید و آثار ارزشمندی با مضامینی همچون سبک زندگی امام رضا(ع) آفریده شد.
وی ادامه داد: 83 اثر ارزشمند به واسطه جشنواره تئاتر رضوی آفریده شد که جزو ثروت‌ها و اندوخته‌های این کشور محسوب می‌شود. همه رویدادهای اینچنینی می‌خواهند به نسل‌های جدید بیاموزند که «قدرتمندانه و با کرامت زندگی کنند».

ارسال نظرات