خبرهای داغ:
در حالی که مدیر حوزه سفیران هدایت امام زمان(عج) ملایر خبر از ضرب و شتم یک روحانی آمر به معروف در این شهر را داده است، معاون سازمان‌های نظامی و قضایی ستاد احیای استان همدان و فرمانده انتظامی ملایر این موضوع را تکذیب کردند.
کد خبر: ۹۱۶۰۱۷۶
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۳

از تایید تا تکذیب ضرب و شتم روحانی آمر به معروف در ملایربه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام علیرضا شمس مدیرحوزه سفیران هدایت امام زمان(عج) پیشتر در  این باره عنوان کرده بود که پنجشنبه هفته گذشته حجت الاسلام محمد صفایی طلبه جانباز مدافع حرم هنگام امر به معروف و نهی از منکر در ملایر، توسط اراذل و اوباش مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

بگفته وی، این روحانی از تکیه امام رضا(ع) ملایر در حال عبور بود که شاهد مزاحمت موتورسواری برای یک خانم می شود که این افراد به زور قصد سوار کردن این خانم را داشتند.

مدیر حوزه سفیران هدایت امام زمان(عج) گفت: حجت الاسلام صفایی با دیدن این صحنه قصد امر به معروف و نهی از منکر داشت که موتور سوار پس از برخورد و فحاشی از محل متواری می شود و در فاصله زمانی بین نیم تا یک ساعت با سه یا چهار تن از دوستان موتور سوار خود دوباره برمی گردند.

حجت الاسلام شمس با بیان اینکه ضرب و شتم حجت الاسلام صفایی طی ۲ مرحله و در یک محدوده مکانی رخ داده است اظهار داشت: این افراد پس از درگیری با چوب به فرق سر طلبه جانباز مدافع حرم ضربه وارد می کنند و به وی آسیب می زنند که هم اکنون وضعیت جسمانی وی رضایت بخش است.

اما این موضوع از سوی رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح همدان که معاونت سازمان های نظامی و قضایی ستاد احیای استان همدان را نیز عهده دار است رد شد.

جعفر شهبازی به ایرنا گفت: چنین حادثه ای در ملایر رخ نداده است و هر گونه اخبار منتشره در این زمینه تکذیب می شود.

فرمانده انتظامی ملایر نیز در این باره اظهار داشت: این موضوع نزاع و درگیری بین ۲ همسایه یک مجتمع مسکونی بوده که هیچیک از آنها ملبس به لباس روحانیت نیستند.

سرهنگ محمدباقر سلگی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: پس از اعلام یک گزارش در زمینه درگیری ۲ خانواده در یک مجتمع مسکونی به فوریت های پلیسی ۱۱۰، تیمی از ماموران کلانتری ۱۱ ملایر در محل حضور یافتند.

وی اضافه کرد: این افراد به علت تعمیرات جزئی ساختمان با یکدیگر درگیر شده بودند که ماموران با هماهنگی مقام قضایی عوامل این درگیری را شناسایی و بازداشت کردند.

فرمانده انتظامی ملایر عنوان کرد: پس از انتقال متهمان به کلانتری و تشکیل پرونده قضایی، آنها به مرجع قضایی ملایر معرفی شدند.

سرهنگ سلگی ادامه داد: این مشاجره و نزاع به هیچ وجه در حوزه فریضه دینی امر به معروف و نهی از منکر نبوده و هیچ روحانی ملبس نیز در این نزاع نبوده است.

وی با بیان اینکه تعرض به آمران به معروف از خطوط قرمز پلیس است از برخورد جدی با متعرضان به این افراد خبر داد.

فرمانده انتظامی ملایر از شهروندان خواست تا با رعایت حقوق شهروندی، فرهنگ آپارتمان نشینی و داشتن آستانه تحمل از بروز این قبیل درگیری ها جلوگیری کنند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری ایرنا

ارسال نظرات