خبرهای داغ:
مدیر ستاد دیه آذربایجان‌شرقی گفت: تعداد ۲۰ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد مالی این استان با مساعدت خیرین و رضایت شاکیان از زندان آزاد شدند.
کد خبر: ۹۱۶۰۲۷۹
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رسول تقی پور در جمع خبرنگاران افزود: از مجموع زندانیان غیرعمد آزاده شده فوق تعداد ۱۰ نفر از تبریز و ۱۰ نفر دیگر از شهرستان های آذربایجان شرقی است که زمینه آزادی آنها با ۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان فراهم شد.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۱۶۶ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد مالی از زندان های استان آزاد شده اند، مبلغ بدهی این تعداد از زندانیان غیرعمد استان را ۵۷ میلیارد تومان اعلام و اضافه کرد: از این مبلغ ۳۷ میلیارد تومان پذیرش اعسار از سوی مقامات قضایی و ۱۶ میلیارد تومان نیز شامل رضایت شاکیان شد.

تقی پور اظهار داشت: ۳۰۰ میلیون تومان از طریق آورده خانواده های زندانیان، یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تسهیلات و دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان نیز از منابع ویژه ستاد دیه با کمک های خیران تامین شد.

وی گفت: هم اکنون تعداد زندانیان جرایم غیرعمد مالی در آذربایجان شرقی ۴۲۲ نفر است که از این تعداد ۴۱۵ نفر مرد و ۷ نفر زن هستند.

تقی پور جرم هفت نفر زن زندانی غیرعمد استان را صدور چک بلامحل از طرف همسران این متهمان ذکر کرد و گفت: برخی افراد به دلیل اینکه موفق به اخذ دسته چک از بانک ها نمی شوند همسران خود را تحت فشار قرار داده و مجبور به اخذ دسته چک می کنند که باید از این تخلف ها جلوگیری شود.

ارسال نظرات