مسئول بسیج هنرمندان آذربایجان شرقی در گفتگو با بسیج خبر داد
مسئول بسیج هنرمندان آذربایجان شرقی با اعلام این خبر، گفت: این کنگره با محوریت استان های شمالغرب کشور(آذربایجان شرقی، غربی، زنجان و اردبیل) برگزار می شود.
کد خبر: ۹۱۶۰۳۲۳
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۵

حامد شب خیز در حاشیه رونمایی پوستر این کنگره در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: شاعران استان های یاد شده می توانند اشعار خود را در محور موضوعی عاشورا و وقایع آن و مسائل کنونی جهان اسلام با عنایت به اصل «کل ارض کربلا و کل یوم عاشورا» به این کنگره ارسال کنند.

وی با بیان اینکه محدودیتی در تعداد ارسال آثار وجود ندارد، تاکید کرد: دبیرخانه کنگره از پذیرش آثاری که پیش از این در کنگره و یا جشنواره های دیگر شرکت داشته است، معذور خواهد بود.

شب خیز با بیان اینکه کنگره به اشعار شاعران جوان توجه خاصی خواهد داشت، اضافه کرد: 30 نفر از منتخبین کنگره در اختتامیه آن با اهدای تندیس و لوح سپاس تجلیل تجلیل خواهند شد.

مسئول بسیج هنرمندان آذربایجان شرقی گاه شمار پذیرش آثار را 20 شهریور ماه اعلام و بیان داشت: علاقه مندان به شرکت در این کنگره می توانند آثار خود را تا تاریخ اعلام شده به نشانی تبریز، بلوار 29 بهمن، مجتمع فرهنگی هنری 29 بهمن، طبقه دوم، سازمان بسیج هنرمندان آذربایجان شرقی یا به نشانی الکرونیکی  Sherehmoharam@gmail.com و کانال ایتا و سروش  Ksh_moharram98@ ارسال و برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های 04133305794و 04133292140 تماس حاصل کنند.

شب خیز زمان برگزاری آیین پایانی این کنگره را دهم و یازدهم مهر اعلام کرد.

کنگره منطقه ای شعر محرم در تبریز برگزار می شود

آیین رونمایی کنگره شعر محرم عصر روز گذشته در منزل شهید محمدرضا باصر از شهدای قاری و مداح تبریزی برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها