خبرهای داغ:
«میهمانی آخر» عنوان کتابی است که در آن تذکره شهید «محمدحسن کسایی» فرمانده تیپ مهندسی رزمی 57 فجر جهاد سازندگی آذربایجان‌شرقی منتشر شده است.
کد خبر: ۹۱۶۰۴۸۴
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، «میهمانی آخر» به قلم علی رستمی کتابی است که در آن تذکره از شهید «محمدحسن کسایی» فرمانده تیپ مهندسی رزمی 57 فجر جهاد سازندگی آذربایجان شرقی به سال 1391 منتشر شده است.
در بخش ­های درون متن کتاب آمده است:
حاجی به خانواده­اش گفته بود که من وقتی به جبهه می‌روم، کوپن من را ببرید حذف کنید. این جور آدمی بود و اصلاً از امکانات دولتی بهره‌ای نمی‌برد. ماهانه می‌­رفتند به محله­ های مستضعف‌نشین، قربانی و صدقه می‌دادند.

سخت­ ترین مأموریت­ ها را از سپاه قبول می‌کرد و با علاقه انجام می‌داد. مثل همان روستای «هاوستین» و ساختن مدرسه. شاید اگر آن روستا را ببینی، بگویی مگر می‌شود در این روستا مدرسه ساخت!


از آخرین گفته‌های شهید «محمدحسن کسایی»
جهادگران چه شهادت زیبایی دارند! چه عاشقانه می‌میرند! او می‌کشد و خودش هم در راه خدا شهید می‌شود. ولی او مظلومانه در راه خدا کشته می‌شود. در آن لحظه‌ای که همه در گودترین نقطه برای خود مأمنی پیدا می‌کنند، او در بالاترین نقطه روی لودر یا بلدوزر ایستاده، در خط مقدم، در اوج است. بالای قلّه است. شهادتش با عظمت است. اینها با عظمت شهید می‌شوند ... .
 این کتاب از طرف نشر آل احمد(ع) همدان چاپ و منتشرشده است.
این کتاب در قطع وزیری مشتمل بر 472 صفحه با شمارگان 3000 نسخه به چاپ رسیده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها