مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان خبر داد:
مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: در قالب طرح جهاد همبستگی تعداد 12 هزار و 49 نفر در مناطق سیل زده سیستان از خدمات ویزیت رایگان بهره مند شدند.
کد خبر: ۹۱۶۰۴۹۰
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹

فاطمه کمیلی، مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت" در راستای اجرای طرح جهاد همبستگی تعداد 10 تیم چند تخصصی در روستای سیل زده نمرودی از توابع شهرستان هیرمند خدمات درمانی، بهداشتی و پزشکی را به صورت رایگان به سیل زدگان ارائه کرده است.
وی افزود: به منظور ارتقا سطح سلامت سیل زدگان تعداد 2 تیم عمومی در روستای شندل شهرستان هیرمند به مردم این روستا خدمت رسانی کرده اند.
کمیلی بیان کرد: اعزام یک پزشک عمومی جهادگر به منطقه سیل زده خوزستان و ارائه خدمات پزشکی به مدت یک هفته، ویزیت 12 هزار و 49 سیل زده در سیستان، توزیع داروی رایگان بین 569 بیمار در مناطق سیل زده روستاهای شندول و نمرودی، از اقدامات انجام شده سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان در سطح کشور و استان بوده است.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در ادامه تصریح کرد: ارسال داروی رایگان به مناطق سیل زده خوزستان به ارزش 75 میلیون و 812 هزار و 500 ریال، ارسال داروی رایگان به ارزش دارویی 24 میلیون و 797 هزار ریال به روستای شندل، و ارسال داروی رایگان به ارزش 51 میلیون و 623 هزار و 100 ریال به روستای نمرودی از دیگر خدمات ارائه شده بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان به سیل زدگان در راستای اجرای طرح ملی جهاد همبستگی بوده است

ارسال نظرات