خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (علیه السلام) خراسان جنوبی:
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (علیه السلام) با بیان اینکه خبرنگاران حق طلب و عدالت گر رسالت خطیری برعهده دارد و باید الگو باشند گفت: رسالت اسلامی و انقلابی خبرنگاران دشمن شناسی و امید بخشی در فضای جامعه و برقراری الفت و دوستی بین مردم و مسئولین است.
کد خبر: ۹۱۶۱۱۹۹
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، همایش تجلیل از خبرنگاران استان صبح امروز با حضور سردار رمضان شریف مسئول روابط عمومی و سخنگوی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا(علیه السلام) استان، حجت الاسلام نوفرستی نماینده ولی فقیه در سپاه استان و حجت الاسلام طاهری معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان در بیرجند برگزار شد.

حجت الاسلام طاهری معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (علیه السلام) استان در این مراسم ضمن گرامیداشت سالروز شهادت خبرنگار شهید صارمی و تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: رسانه در این عصر نقش مهمی دارد و امروز بدون رسانه نمی توان زندگی کرد و خبرنگاران از رسالت و نقش مهمی برخوردار هستند.

 وی با بیان اینکه نقش خبرنگاران از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است افزود: رهبر انقلاب فرمودند " اگر زحمات شما خبرنگاران نباشد این لحظه ها هرگز ماندگار نمی شود" و نیز فرمودند " خبرنگار لحظات نابودشدن و زوال یافتنی را تثبیت می کند". وظیفه بسیار مهم خبرنگار افزایش آگاهی مردم جامعه است.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (علیه السلام) استان با تأکید بر اینکه خبرنگار رسالتی از روی عدالت محوری و حق طلبی برعهده دارد خاطرنشان کرد: خبرنگاران که نگاه اخلاقی و انقلابی دارند شاید مورد هجمه و ملامت معاندین قرار می گیرند اما پیامبر(ص) از ما حق گویی را خواستند هرچند مورد ملامت قرار بگیریم.

وی با بیان اینکه خبرنگاران حق طلب و عدالت گر رسالت خطیری برعهده دارد و باید الگو باشند گفت: رسالت اسلامی و انقلابی خبرنگاران دشمن شناسی و امید بخشی در فضای جامعه و برقراری الفت و دوستی بین مردم و مسئولین است.

 طاهری متذکر شد: خبرنگار انقلابی دنبال سوژه ای برای ایجاد التهاب و شکاف در جامعه نیست و در رسالت پیامبرگونه خودش آزاد منشی، حق گویی و استکبارستیزی را برعهده دارد.

وی تصریح کرد: خبرنگاران غربی در عین باطل بودن، جریانات باطل را حق جلوه می دهند. دزدی دریایی و تخلف دریایی انجام می شود که بعد از  دزدی دریایی خطای خود را به گونه ای انعکاس دادند که برعکس وانمود کند.

گفتنی است، در پایان این مراسم به همت سازمان بسیج رسانه استان از 65 فعال رسانه ای و خبرنگار تقدیر شد.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها